Thursday, January 30, 2014

Твитер прашалник @mufix

Твитер прашалник @mufix



1.Име (ник ово оно)?
Јане, mufix. X-от е додаен пошо муфи е сегде зафатено...демит!

2.Висина и тежина?
Висина таман. Tежина...малу поЧе ... али работам на случајот ;)

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Кафеава со по некое бело влакно :)

4.Убав? (одговори со да или не)
Да. Нормално :)

5.Зошто си на твитер?
Ме заебаја @Natalija и @Biljana на времето. Не дека твитам многу, ама сите ве следам!

6.Шо преставува вашиот аватар?
Мојата најуба (поточно, единствена уба) фотка. Мила (milaphotography.net) ми ја напрај негде Охрид по плажине.

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
О, не. А пази четврто прашање :(

8.Вашето прво искуство?
Неискусно :D

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
На еден месец дефинитивно Мадагаскар за да се изнафоткам ко чоек. А на меден, Бора Бора, зеам шанк и останвиме таму на меден...живот? Ето ми ја животната желба. Да, моја и не ја давам/делам, ок @pifpufpaf?!?! :)

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Нишо. Отвараме македонски сервис и продолжвиме со тролање таму. Морат да се празниме негде, нели?

11.Ако реинкарнирате во зеленчук , кој би сакале да е?
Зељка. @lannannanna знајт з'ш :)))

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Нишчо особено.

13.Шо мобилен телефон користиш?
ајФон 4. Оваа прилика ја користам да го поздравам @zuberot.

14.Кој графит би го напишал и каде?
Имам ноооогу лош ракопис, па кај и да е, веројатно: Извини, ѕиду!


Дополнителни Прашања

1.Баш 365 дена сликаше?
Баш 365!

2.Готве ли добро Сокаровски?
Уф! Јас би го зел за маж/жена. Шо сакат нека е во бракот, само нек готвит секој ден :D

3.Омилен фотограф?
Уххх ги имам многу. Повеќето не се многу познати и се прилично тазе фотографи. Ги следам на мреживе. Али ако двојам, Natalia Lisovskaya.

4.Ќе донираш ли за блогираме.мк ?
Обавезно. Пошо се цареви! :)

5.Canon или Nikon ? Шо би купил?

Имав Никон, сега Канон. И ќе останам на Канон.