Sunday, April 6, 2014

Твитер прашалник @HanMadafakaSolo

Твитер прашалник @HanMadafakaSolo 



1.Име (ник ово оно)?
Хан, Хан Соло (Тејкен)

2.Висина и тежина?
Само должина редовно мерам, овие другиве не ми се битни.

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Смеѓа, во лето знае да ми се осветли малце али не као Ник од Бек Стрит Бојс

4.Убав? (одговори со да или не)
ДдддНЕ

5.Зошто си на твитер?
Пред се да научам правопис, али највише напраив за да си фатам женска.

6.Шо преставува вашиот аватар?
Хан Соло даае, не ли го знаете? (фраер што глуми наивен)

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Одговорот на ова прашање може да придонесе до unfollow на многу фолуерки.

8.Вашето прво искуство?
Ја викнав да гледаме филм и стварно гледавме само филм, не знам што очекуваше она!?

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Еден месец низ Мексико и Гватемала да видам шо тоа граделе Маите, јер фантатик! Меден месец, ок е у Дојран...

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Јебига беше убаво дур траеше. Ќе запишам часови по блуз/ џез гитара, барем таму да ми иде слободното време.

11.Ако реинкарнирате во зеленчук, кој би сакале да е?
Пиперка, да ме прават ајвар и да се среќни кога ќе ме мачкаат на леб.

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Виски со Хемингвеј, би бил интересен за муабет чинам.

13.Шо мобилен телефон користиш?
ХТЦ

14.Што би те натерало да се повлечеш од твитер?
Ако ми забрани девојката!

15.Што би сменил на себе?
Би си појачал љубавни тепих на прса, јер вака не иде.

16.Имате шанса за нов прв твит...шо ќе твитнете?
Здраво екипа, есте ми добри!?

Прашања од  @Solo2808

1.Ако вчера е утре што ќе промениш?
Немаше да го гледам The Ring, не можев да спијам од тоа грдото девојче!

2. Како го замислуваш светот?
Како можност да патувам околу него и да си го остварам сонот!

3.Што е најбрзо на светот?
Погледот на дечкото што се мења од мањачење добар гз на девојка  дирено во небото дур седи со девојка му на клупа.

4.Политичар е човек како и секој друг али со вештина на апаш што може мирно да спие навечер.

5.На кого останува светот?

На храбрите!