Tuesday, April 15, 2014

Твитер прашалник @Iva_nnnA

Твитер прашалник @Iva_nnnA



1.Име (ник ово оно)?
Кум мора да ми е бија мрза или слабо креативност..ќути не ме прашуј

2.Висина и тежина?
Важно од Нонета сам повисока

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Кд како, и да кажу мож до тк па ке смену, сг за сг сам црвена до кд не гарантирам

4.Убав? (одговори со да или не)
Какво глупо прашање, фала богу дек сам најубава  ( баба такој ми вика )

5.Зошто си на твитер?
Затој што много шљапам глупости и по дома више никој не ме слуша и не ми обраќа пажњу, мора негде да се искажу ..

6.Шо преставува вашиот аватар?
Сг за сг еднога дебила .

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Да , дугачка врска сс фрижидер љубаФ една голема што да ти кажују

8.Вашето прво искуство?
Бруке живи не ме потсетуј,  ништо не е како што ми кажава цимерке

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
У Русију још там не сам била , ама много ми е на едн месец ке банкротирам скупа земја, нема медни месеци бре кој ве лже ??

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
 Па ке ги досаѓам на људи по рл  , мора чаре да се тражи

11.Ако реинкарнирате во зеленчук, кој би сакале да е?
Патлиџан , ама не од онија вештачко узрејани, мислу дека највише ке се снаваѓам у шопску салату , само не ме мешајте сс кромид не га можу

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Ај да се сликамо, да пукнев комшие 

13.Шо мобилен телефон користиш?
Кој докачу само да имам у момент кд ми треба . Иначе  (Х) атеце е мој ама много се губи по собу

14.Што би те натерало да се повлечеш од твитер?
Кој бе ??

15.Што би сменил на себе?
Мислу се па да се врату у плавуше , ама кој ке мења и никови и аватари ..


Прашања од @ISmiljanska
1.Да би требало да си го смениш името, како би се прекрстила?
Тражила би новога кума , он нек смислуе не можу ск па и тој да мислу

2.Кој настан во животот можеш да го одвоиш како посебен
Едн куп ги има , ама најпосебан ми е кд научи гра да праву, све знаеше само тој најпросто не, много тој 3 сата се крчка ..

3.Твојот најлош кошмар?
Што ми увек побегне воз, авион док путују, много се тк изнервирам

4. Да би има супер-моќи, што би сакала да се тие?
Да еду колко ми се еде , а да не се дебелу

5.Кој е најинтимниот момент што го имаш споделено на твитер?
Све куде е баба ми спомната , и тој смоки што не дојде да љупи пиперке !