Wednesday, May 7, 2014

Твитер прашалник @Eristicarot

Твитер прашалник @Eristicarot



1.Име (ник ово оно)?
Томислав, ме викаат Томка J Не верувам никого (неверни тома).

2.Висина и тежина?
Скоро 2 метра, 90кг, во фаза на слабеење.

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Црна

4.Убав? (одговори со да или не)
Да

5.Зошто си на твитер?
Да го тепам времево, пошто е катастрофа во последно J

6.Шо преставува вашиот аватар?
Јас, кога бев мал.

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Да, еднобојна.

8.Вашето прво искуство?
Едно ладно ноемвриско утро.

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
На месец во Монако, на меден во Париз.

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Ќе се потурчам.

11.Ако реинкарнирате во зеленчук, кој би сакале да е?
Грав, па да прдам J

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Со Ханибал од Картагина, би му рекол: Ти имаш муда брат!

13.Шо мобилен телефон користиш?
Ајфон 5s gold.

14.Што би те натерало да се повлечеш од твитер?
Тоа што го прави како фејсбук.

15.Што би сменил на себе?
Ништо.

16.Имате шанса за нов прв твит...шо ќе твитнете?
#одјава

  

Прашања од @tetkabiberce22
1.Зошто престана да ја затвораш трета смена?
Оти ми здосади, а и неможам да седам до толку касно, тоа ми беше како еден вид занимација J

2.Кои се твоите стравови?
Ни тоне државава, тешко идни генерации.

3.Дали конечно го најде својот идеален аватар и ник?
Апсолутно да, иначе многу бев нестабилен во врска со тоа.

4.Што е тоа што отсекогаш си сакал да ти се исполни, а не ти се исполнило?
Има многу работи, се разбира дека не може да има човек се што ќе посака, се нешто некогаш ќе му фалиJ

 5.Кои филмови/серии те прават среќен?
Од филмови-комедија,а од серии-(анимирани)southpark, futurama, dragonball

6.Дали си заљубен во мене?
Да! До уши ♥