Wednesday, September 17, 2014

Твитер прашалник @Maci_White91

Твитер прашалник @Maci_White91 


1.Име (ник ово оно)?
Да Ти Умре Козата и од старт да расчистиме не ги мразам Козите , мада сите ќе умрат еден ден ! шо знам онака ми текна ..сепак е ова за забава хмм или па не е !? 0_о

2.Висина и тежина?
Доволно висок за да НЕМОЖАМ за МАЛЦЕ да закачам завеса кога сум качен на Стол.

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Ќе го остаам ова полу празно јер имам залистоци Robben да ми подзавиди.

4.Убав? (одговори со да или не)
Се вртам , позади мене никој. (форава ми е од Миле Паника)

5.Зошто си на твитер?
Еј да ти кажам право го направив на 21 Декември 2012 мислев сите ќе умреме , сакав и тоа да го пробам пред да ме снема....и еве ме уште сум на Твитер.

6.Шо преставува вашиот аватар?
Момче во маска од која што се плашат мали дечиња кога ги Боцкам (Ѓаволско Смеење)

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Ја преферирам да ти кажам Лептир машна , неам ја тело за сакач за да ми стои Врска.

8.Вашето прво искуство?
Секоа искуство е ново искуство ако преставува некој вид на искуство #ДемагогиитеНаМаци

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Ја бре уште девојка неам ! Ти ме ожени, и на меден месец ме прати ! Гарант сеа ме замишљаш со 2 дечиња и викендица у некое село (Бабо ,ти ли ги правеше прашањава?!)

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Еј не сум размислувал на таа тема...шо знам :\
Рицинусово Уље ќе си земам ..и бар добро ќе се про*е*ам у WC , може нема да ми олесни , ама бар ќе се се про*е*ам .

11.Ако реинкарнирате во зеленчук, кој би сакале да е?
Карфиол...од увек ми бил занимљив тој зеленчук . Ко печурка што не успеала во животот ми личи.

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Абе Хитлер на Чарли боље му стојат Брковите.

13.Шо мобилен телефон користиш?
Alcatel ONETOUCH Поп  

14.Што би те натерало да се повлечеш од твитер?
Малолетнава популација што константно твита за Секс ! (ете дрзок сум сеа)

15.Што би сменил на себе?
Да не верувам слепо на секого !

16.Наследуваш миљон долари, шо ќе им направиш?
Бегам од државава одма , сега , веднаш !


Прашања од @Svett_Lanna

1.Повеќето луѓе не знаат дека ...?
Татко ми е Пејач во екс Мак Квази Сељачка група.

2.Една од моите омилени изреки  е...?
Ејј сеа ме фати со ова ...поојма неам која ми е омилена ваљда ги има повеќе , шо знам.

3.Кој писател нема никогаш да биде надминат?
Агата Кристи мојата омилена.

4.Спротивниот пол ќе беше многу попривлечен  ако...?
Сите пиеа ПИВО! А не секакви ми ти обоени коктели ти реков-ми рече.

5.На психијатар или на бајачка?

Бајачка бре ....Old School си е Old School !