Saturday, January 17, 2015

Твитер прашалник @marti_nna

Твитер прашалник @marti_nna



1.Име (ник ово оно)?
Мартина, Рајдерка...најчесто ме викаат Марте и сега најново Морте.
2.Висина и тежина?
Висина....167..а за тежина на диета сум..ахахах.
3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Темно кафеава.
4.Убав? (одговори со да или не)
Yes…
5.Зошто си на твитер?
Хм...искрено за тоа што сум на твитер крива е цимерката моја. Инаку тоа што ме задржува е она што можам да пишам што сакам и никој да не ми замери...и дружбата нормално.
6.Шо преставува вашиот аватар?
Јас и љубовта на мојот живот.
7.Идеална врска за Вас?
Пред се доверба од двете страни. И онаа магија”....магија во смисла оние мали нешта што ги правиме во име на љубовта.
8.Имаш можност за прв твит?
Криза е кога сакаш супа да свариш, а имаш само вода.
9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде би емигрирал?
За меден месец дефинитивно Кариби..А би емигрирала...ако е Европа Лондон, ако е Америка Мајами.
10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Нема да го затворат бе.
11.Верувате ли во реинкарнација?
Не.
12.Твитер пред 2/3 години и сега?
Не можам да кажам од новите сум.
13.Шо мобилен користиш?
Samsung Galaxy Core Plus.
14.Што би те натерало да се повлечеш од твитер?
Ништо сега за сега.
15.Брак?
Шо брак? :O
16.Наследуваш миљон долари, шо ќе им направиш?
Јас, моторот, мапата, парите на картичка и бичиме.

                

Прашања од @ananastasija1
1.Омилен фиктивен лик?
Смигл
2.Шо беше последното нешто што го изгугла?
Барав слика за #ТретаСмена. хаахха
3.Кога последно се избрука пред симпатијата и како?
Хахахахаха...секој пат се брукам пред него..на секој можен начин. L
4.Најголем животен страв?
Од смрт. Не своја, туку од загуба на најблиските.
5.Дали си ветила мекици некому и ако да, дали си ги доставила?

Прв пат слушам за ова...(Стеки знам дека ова е твое прашање.)