Wednesday, December 30, 2015

Твитер прашалник @MajkaNaZmejovi

Твитер прашалник @MajkaNaZmejovi



1.Име (ник ово оно)?
За неупатените во серијата Game of thrones Калиси е највисоката титула во едно племе Дотраки. А јузерот доаѓа од Мother of Dragons ( едно од имињата на Денерис Таргеријан) и НЕ СУМ БУКВАЛНО МАЈКА ШТО ДЕЦАТА СИ ГИ ВИКА ЗМЕЈОВИ!!!111

2.Висина и тежина?
Висина- доволна за бесплатно да влагам по музеи со екскурзијанти од 6то одделение
Тежина- не се мерам за празници, ризично е

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Ко на Горде

4.Убав? (одговори со да или не)
Народот нека одлучи

5.Зошто си на твитер?

6.Шо преставува вашиот аватар?
00:12 <3

7.Идеална врска за Вас?
Интернет врската

8.Имаш можност за прв твит?
Здраво, јас сум Калиси и пишман ќе бидеш и ако ме следиш и ако не ме следиш.

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде би емигрирал?
На еден месец дефинитивно во Куба. А за емигрирање, било каде на европското Средоземје.

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Ќе протестираме

11.Верувате ли во реинкарнација?
Па со оглед на тоа што сите диктатори ги прават истите ствари , могуче е .

12.Што би те натерало да се повлечеш од твитер?
Зголемување на бројката на простаци.

13.Наследуваш миљон долари, шо ќе им направиш?
Ќе направам дневен центар за аутизам и нешто што ќе остане би го потрошила на патувања. Или ако се продава небо, би и го купила на Јасна.


Дополнителни Прашања

1.Шо не знаеме за тебе?
Хмм, па не знаете дека сум била на натпревар по географија у седмо.
- другарите ме викаат Текила.
- течно зборам влашки, делумно грчки и шпански а имам учено и јапонски.

2.Како би се опишала во твит (140 карактери) ?

Чувствителна на неправди, сака да биде смешна. Го јаде марципанот од Мерси. Причује српскоме али се шалује. Сродна душа на @IamAliceMadness

3.Каде ја гледаш својата иднина?

На тронот.

4.Змејовите шо ги раниш?



5.Најсреќен момент у животот