Monday, January 11, 2016

Твитер прашалник @ceciliaa537

Твитер прашалник @ceciliaa537




1.Име (ник, кој ти го стави)?
Ц, или Ceciliaa537, сама си го ставив.

2.Опишете се (макс 140 нели)?
3.Зошто си на твитер?
Рекреативно.

4.Шо преставува вашиот аватар?
Моите длабоки чувства.

5.Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
Сама се донесов, така најубаво се за**бувам.

6.Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
Персирајте ми.

7.Каде сте родени?
Не се сеќавам.

8.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Холандија би ме издржала еден месец, а никој на меден.

9.Брак?
Мислиш мрак. Не, фала.

10.Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е? 
Пиле, нормално.

Дополнителни прашања

1.Какви се твитерџиите во РЛ?
Што е тоа РЛ?

2.Има што да се научи од Твитерот?
Лично мене ме научи да сум кратка и јасна во изразувањето.

3.Неготино е.....(дополни)
Мало место личи на Лондон.

4.Што би сменила на себе?
Нивото на кофеин во крвта.

5.Кажи ни виц?!?
Сакате уште еден?