Friday, March 23, 2012

За крај (четврти дел ретро твитови)


За крај
     Ова е последен дел од серијалот на стари твитови, четврти по ред, незнам како ви се допадна идеата , но јас са истерав до крај. Нооо.Собирањето на твитови , продолжува и тоа ќе биде објавувано 2 пати месечно .Онака да се потсетиме шо сме тролале изминатите 2 недели.Како и да е еве ги некои постари твитови што успеав да ги најдам. Еее да , незнам како но овие денови се појави и идеа за објавување и на книжуле со бест оф твитови, шо е една фантастична замисла, која се надевам ќе биде реализирана .


Брз твитерџија лоши твитови пишува #twitogovorki
„Селото Раотинце отсечено од цивилизација..“...Која цивилизација бе?
денес ќе се бањам со шампон од бреза
Женцките што се праат риби на гратца плажа, боље да се фрлат у вардар, бар ќе имаат нешто комон со рибите.
Кафичот на плоштад се вика Фиренца, чисто онака рендом факт
if you need space?! JOIN NASA!
многу јако ова силви бенд на полувреме...и поосле плати радио дифузна. Ево вам курац .I.
не видов дали Премиерот запали свеќа за Македонија кај живите или кај мртвите
Него шо е со турскиве серии у сред Илинден бре, гаси тоа
Ако ја слушнам уште еднаш "Last friday night" од Кејти Пери на радио, мислам дека ќе се фрлам од зграда.
на плоштад фали уште на попот капата
Македонија е на добар пат да создаде паралелен универзум.
Предавник си ако не се сложуваш со avgantura оти само тој не е под влијание на Б.Ц. #вмрололо
Во цел свет економска криза, а кај нас се гради како никогаш досега! #вмрололо
Многу поштуем пензионери кои иако џабе им е карта они му праат муабет на шоферот. Поштено си одработуваат!
Само Чак Норис и Грујо можат да возат точак у ритамот на техното
Ovca - Životinja od koje se dobija mleko, meso, vuna i glas na izborima.
Ме боли кур за Либија и Гадафи! вака најискрено..
Иво ако не се здрвиш вечер јако не си чоек брат :)
надвор сонце за три светови #вруќонексиебе
а првиот збор на грујо не бил „мама“, туку „бранко“ :)
„друже“ е интро збор кој води кон барање на услуга
Дај нека ја пуштат порано фонтанава, изгорев.
Поранешен европски првак Грција! #makbasket
Грујо вечер вонредно ќе го пуштал Воинот на коњ во употреба. Озбилно.
Jebes svadba bez piroshka i pohovan kashkaval # svadba
го збира ли кинескион дабл под триумфална #kotozna #onaka
Во кој град/држава ќе емигрирате од Скопјево за 8-ми септември?
Едно црнче имаме, во душата до носиме! #makbasket
Се збираат љуѓево. Да не се секирате, стигнаа и автобусите од внатрешноста.
САМО НЕМОЈТЕ ДА И ДАДЕТЕ НА КАЛИОПИ ДА ЗБОРИ!!!!
а дали Ѕинго ќе збори како најголема и најстара жртва на комунизмот?!
Кој ќе го улови Бучко на плоштад, тоа е тоа #8ми
Не кани ме. Поздрав од Бранко!#8ми
@apostolov80

Коа ќе порасне син ми со обвинувачки поглед и на античкомаќедонски ќе ме праша - ווו זענען איר אויף די 8 סעפטעמבער? (Пеер кај беше на #8ми?)

Добро утро Маќедоњо! Заврши ли говорот на Груевски? #9ти
„Штом се сака“ и „Скопје“ исвирени на виолина, по цел ден ги вртат на фонтаната. Така го замислував пеколот.
Чувството кога треба да им кажеш на шест различни продавачи во истата продавница дека само разгледуваш наоколку.
Ако го освоиме првенствово, ќе го истетовирам Чековски на гради! :))))
Свински грип да даваа, мене немаше да ме извлечат#извлекување
Еј ај да ги анализираме тетоважите на Перо Антиќ. Може ќе откриеме нешто ПОООOoo0ooОСТРАШНО од навијачката химна#terasa
салоники филд е наш