Thursday, April 12, 2012

Март2012 Најдоброто од твитер 3

Најдоброто од твитер 3 

Делот кој припаѓа на прва половина на март 2012


Godzilla, Y U NO come to Skopje?
Се дереш „ПЕДЕР“ и се врти цела Грција !!!
Сега газот мокар... Јебем ти позиција
во конфликт сум со еден дел од себеси -.-
Треба да има Нобелова награда за разбирање на жени.
Која иронија: -Да имаш блага ретардација, а да си дијабетичар.
Јас веќе не го разбирам светот.“ -Гоце Делчев
Компјутерот е зло. Рече селанецот и ја боцна кравата со вила во задница.
и тогаш #Ж рече: Боље кич, него ич! #Скопје2014
Добро, ќе се разбудам јас еден ден во Њујорк?
Дојдов видов си отидов
Најбогатиот човек пристигна каде што живее најсиромавиот.
Раат твитање, влијателните се журкаат.
директорите последни заспиваат
добро утро радничка класо, а вие шо спиете, мамицата ваша.
Kako u drachevo vikaat pohovan kromid? - Lignja
Неделен тајмлајн е подосаден дури и од најавите на Хелена Роза дека ќе се слика топлес или гола.
golem semeen raskol. dali salatata da bide mimoza ili ne. #nedela
Mnogu smeshno na emisiive na Animal Planet ko ke pocnat nekoi zivotinji da mu se kurchat na slonot...
денес на маскенбал во Кочани, повеќето биле маскирани во специјалци :)
Не е се така црно...очите ти се врзани...рече џелатот !
Петок врати се не биди педер
три напред,две назад и сето тоа вртејќи се во круг...вие одлучете дали држава со ваков танц ја чека светла иднина.
Najselski e da se pushtash na twitter #fakt imash be disko choek.pushti i pijachka pak e seljachki ama toa e toa


Vo posledniot cas samo zeni ostanale so Isus, mazite se razbegale. Kukavici bre.
Земав кола за девојка ми. Доста фер трампа испадна..
Да не се лажеме, убаво е да си убав.
Забележете го денов, 2 Април 2012. Овој ден ќе биде запамтен како ден кога во „Орка“ немаше 50% попуст.
мајка Тереза Кесофија
Карлос се жалел на скап смештај #трололо
Нова женска во кревет е како нова четкичка за заби. Знаеш што треба да се прави, ама ти треба малку време да се навикнеш
Да сум богат би му платил на Саше Политико една емисија да ја ќути!
јас сум вечити оптимиста: секогаш може полошо!
ВОЗАЧ ВО ЈСП НАВРЕДУВАЛ ЖЕНИ: На к.. ли да ве возам? хахахаха шо убоо им кажал хахах
моментот кога навистина ќе посакаш комшиите да се истепаат до смрт! со се деца!!!!!!
Како се чувствуваш? -не знам гуглај.
Ако се самоубијам осветете ме!
Шо кур ќе ми е спање енивеј.
Еден ден, кога на нас егејците ќе ни ги вратат имотите... од милијардите ќе си купам една икс кутија! Многу добра била викаат!
со тешко срце го напуштам топлиот дом обвиткан со утринската програма на сител.
Како постат поповите !? - Земаат пари со една рака.
Умре и она, "На иста жица гаќите ги сушевме"...
Зошто сијамски близнаци одат на одмор во Британија? - И другиот малце да вози.
"КРИЈАТ прљав кеш како прљав ВЕШ" :-) #гаќи на тераса
Cе извинувам што фотките кои сабајле ги твитав не се направени со Instagram for Android :P
Кој е македонскиот Бермудски Триаголник? - Берово, Пехчево, Делчево!
кралство за бурек. со сирење. мрсен.
Ах брате Инстаграме шта уради...
стварно не знаеме шо да правеме без билдери у кочани. некој вчера дури спомна и геј парада за ова лето.
во очекување кај нас да се деси земунска чистка. ох, вејт..ке треба некого да скинат
Ова ако беше цезар салата јас сум брут дезодоранс
коа веќе почнавте масовно да го употребувате инстаграм, бар дајте поише #цицки :)
прекурдашивте!
Еве, не мора да се разбудам во Њујорк... барем да се разбудам како Берта Додевска (и ако можам да бирам... да не мора да личам на неа) :D
од толку нормални луѓе јас се заљубив во програмер. :(
Џандар збира во Источна Македонија
и не кажавте на кого да му го испушам за да ме има и мене у нова македонија:DD)))
Се моли Кејти да почни да пери оти не знај да пеи
Некои денови сум трезна, некои години не сум.
Тибам државата кај шо едно скапано железо неможиш да продајш
 “Кога народот е неписмен, писателот е национален предавник“
Thank God for science #оксиморонконикад
Па добро бре Твитер е овој, понашајте се малце неозбиљно
ах колку ве сакам сите......исто колку охриѓанец шо сакаТ туристи :))
моментот кога шофер на двокатен му мафта на шофер на стар автобус пред распаѓање, во стилот: ДА СЕ ЗНАЕ КОЈ Е ЈАЧИ!
Од сите патриоти, конобарите највеќе му служат на народот!
Иначе сакам животинке. Посебно мачке к'т случајно ќе се најдев у небрано и ќе зашлајфуев с'с нокти на мазан бетон
"Što i da e ke pomine" - Paolo Kueljo. Se šalam, Vlado Janevski.
лошата работа кај краткото еспресо е што е кратко
Мерко неможел да прави Марина во Струга, ама затоа ќе направел Мирјета
Увек к'т иду на планину очекују Гиша да га виду куде бере трафке за чај
#онакога мажите загрижено ја коментираат вредноста на јајцата
Пронајдена се три изгубени кутии смисла за хумор. На едната пишува Окно, на другата Карадак, на третата Ранко Рангелов. Машала тешки.
Испод Мира.... мужот или швалерот, трет нема
Јес да неќу да бидам сфатен погрешно и геј е океј...
ми се залепи твит за тастатура
Едино нешто што ми фали од претходно радно место е љубовта спрема петак
просветли ме мелита!
сите тие весели твитови што ќе ги напишете утре од работа
Да чатуваш на твитер, е исто ко да твиташ на фејсбук#длабоктвит
#љубов е коа му ја брише шофершајбната со еленска кожа овој дури вози
Petkom se baš rascvrkućem po ovom tviteru sa vama.
сонував дека ноне е антонио милошевски у паралелна димензија. мусака пред спиење, никад више.
Вика ми Германац: Шпрекензи Дојч, ја му викам Најн, он мисли дупу га
Како треба да му се обратиш на трансексуалец? Со Господине или Госпоѓице?
Ќе си купам спреј, и ќе твитам по градските фасади и ѕидишта. Мој обид да го разубавам и протестирам во градов.
Бродовите шо се у стаклени шишиња се составувани од пензионирани гениколози
Одиш кај неа дома и гледаш дека даљинското го чува во најлонче #сисезаебал
На филтер кафе со Цвета , попозната како мајками.
И дали YouTube во арапските земји се вчитува од десно кон лево?
Obrao sam bostan = I harvested the watermelons
Осмели се,опашај се! #каиш
Д'нс е оној дн кој ќе га тражу по десет године да се врати за да смену нешто

Средена Мелита повеќе од несредена салама!
Одеднаш тој влезе во продавницата на Виталија и се претвори во МуслиМаааан
па и ова жениве бре , све ко Историја да студирале мајке ми , ти текиња ли кога ....
сретнав #твитержена у живо:)) и се израдував!
у пичку, две смоки ми паднаа у цицки
Си купив ноќно шкавче, но не знам каде да го ставам преку ден :/
Фидбек - ждригање после добар ќебап
Како тргнала работава со "попувања" од "влијателни" ќе треба ТВИТЕР СЕНЗИТИВ да се отвори
шо, кај директорот? кажи му идам само да заврши песнава
Ако може министер за време да се назначи, ќе ве молам фала. Ја за шо плаќам даноци у оваа држава, за Ноември у сред Април???
Kaže moj deda: smeće je smeće, a ljudi su đubre.
пола једе, пола тастатури даје
Последна информација вели дека МВР ќе ги апси сите ќелави дилери од Источно-западниот дел на Македонија во акцијата РЕГЕНЕРАГОР
Ситуацијата со мистериозните фрески е создадена од Бок за да ви го одврати вниманието од цицето на Цеце и Лукавиот
сваку годину ли мора да се расправљам да одебев сс туј крстену воду врз мене и моју собу #разберете
Не е се во парите. Има нешто и во духовното. Остави пари на жената и замина на викендичка со љубавницата
Гинеколошко-акушерска ординација „Се деси јбг“#игра_на_зборови
И дали уште не направија верзија на Велигден од Џокси кај што рапува Панчо?
дочекав роџена мајка на црвено на скајп да ми стиска....#наШоСпаднаф
Дајте ми сос и ќе го изедам светот!
на поклонета баничка, не и се гледа во сирењето

Kaze obicnoto jaje uskrsnom: brate tetovaze su ti predobre, ono.. do jaja.
Док има овци, ќе има и џемпери... Традиција долга 2000 и кусур години
За нас сигурно посебен Круг од пеколот е резервиран.
Според мене, еден стадиум од еволуцијата на еден човек е кога ќе почне да користе путер наместо маргарин.
Твит што се ужасува од твитови што се ужасуваат од глупи луѓе
Ако на мува и речеш ‘‘Јади гомна‘‘, дали ќе се налути ?
никад нема зијан од две кафиња по ред насабајле
На Хорхе му објасниа ли шо е вселенски патријарх? Да не очекуе Јода!
Ja na penzionerite bi im spoil lepo I korisno. Bankarska ekspozitura vo avtobus.
И Охрид има #чудо . Ѓоко Танески положил Тоифел
Не, тоа што ги знаеш на памет сите клипови од К-15 не те прави духовит!
Ако ништо друго, со своите бескрајни исмејувања на #чудото, МК Твитер докажа дека е атеистичка багра...
Шо сакаат селаните да бидат кога ќе дипломираат .. Скопјани!
Ако земете Св. Димитрија за куќна слава, станот сам се чистел ? Истина галиба ?
Немам влакна на jaзикот, но затоа имам во носот.

Иначе сам агресиван атеист замаратор. Тако да треба да ми се честита што моментално се шетам по тајмлајн сс кокиче у руку :P
зошто охриѓани има ги сечат опашките на кучињата? - за да не им се радуваат на скопјанишчата ! muuuuahahahahahaha (facepalm)
Откако ја чу вистината се випоса. #занеме
Најјако беше другарми што заврши средно ЖУЦ смер скретничар. Па 4 години школо за една ручка маме му ебем.
Чисто да си знаете - ако продолжи да расте цената на бензинот, чудата ќе зачестат.
душа сака , Душко неможже хаахахахах
Го гледам овој Беар Грилс и не разбирам како може да јаде онакви глупости без леб!

Имајте убав празник