Wednesday, January 30, 2013

Твитер прашалник @sokarovski

Твитер прашалник @sokarovski


1.Име (ник ово оно)?
Презиме a.k.a Sexy Motherfucker (со кумство на @VlatkoVasilj) a.k.a Бел Дензел Вашингтон (од ко станав влијателен)
2.Висина и тежина?

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)

4.Убав? (одговори со да или не)
5.Зошто си на твитер?

6.Шо преставува вашиот аватар?
Аватарот ми е демон во ѕиври, каверот ми е ангел со јаболко. Уствари и двата сум јас пошо сум близник у хороскоп.
7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Тартанот на нашата врска уште го дизајнираат во шкотска, се надевам до свадбата ќе ми го сошијат килтот.
8.Вашето прво искуство?
Кај памти чоек на 2-3 години, жити све брат.
9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?

11.Ако реинкарнирате во зеленчук , кој би сакале да е?
Ако Тримчето биде босилок или лукче, немам ништо против да бидам домат.
12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?


Прашања од Боко
1.Елена на страна..кого најмногу го сакаш на Твитеров(посочи го аватарот)

2.Ако ти се јави Обама да постира блог на блогораме во кој го трола Соте дали ќе му го објавиш
Ако не го објавам ке и го скратам задоволството на македонската твитер заедница да го истрола обама

3.Дали Телеком те мрзи..што си му згрешил во детството
Телеком се срциња само понекогаш забораваат кој е клиентот у приказната нареден пат со @zuberot под рака и:

 4.Колку гола има дадено фудбалерот Песото во својата кариера?
Не го разбрав прашањето многу ми е јака тетоважата

5.Прашање од Скандал: Отркиј ја тајната на црвениот кајш!
Уште малку... подоле...
6.Дали ќе емигрираш ако те отследи @i999y
Ако ме отследи Иџи ќе престанам да пијам. Иџовача.

Екстра прашање 1. Би земал ли битолско државјанство?
Веќе имам, меѓу пријателите сум познат како Магистар по Битолологија на пример: Гроздо, Хигиена, Стаклената, Мара Св. Промет во мантил собира шишиња в паркот, Ќе одам да купам чоколадо од кај Мара, Кај мачето, Мазинкот, Палистер, Паскали, Цане Боксерот, Трајче Безистен, Чешмичо, Пукичо, Паљото, Кускус, Буре, на таксистот секогаш му викаш ДО ПРЕД база, не кај Домот! бооо чоек шо сторав ај Битолчани ме разбраа. 
Екстра прашање 2.Омилени модни детаљи?
Следна на прашалникот одговара:@jovanatozija