Wednesday, April 17, 2013

Твитер прашалник @KhayTeeB

Твитер прашалник @KhayTeeB 

1.Име (ник, кој ти го стави)?
Сама си го ставам тоа љиљаковкото што го зборам по тл..  А никот, исто сама. Цел живот ме викаат Като и се се осеќам ко баба, па решив тука да бидам сонцуфче, т.е. Кејти. А тоа „би“ за што е... хехе.

2. Опишете се (макс 140 нели)?  
Јас сум дебелата со анимал принт хеланки. Пуса.

3. Зошто си на твитер?
Слушнав дека имало љубители на #цицки, па дојдов да кукам дека ми се мали со надеж дека некој ќе ми плати силикони.

4. Шо преставува вашиот аватар?
Моето мислење за изборите и целокупната опседнатост со политика.

5. Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
Августовска сесија 2012 ме донесе. И не ме заеба. Сега имам нова кариера.

6. Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
Здраво, јас сум мањак и делам бомбончиња на малолетни.

7. Каде сте родени?
Молам? Мене штркот ме донесе.

8. Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Кај ми платат, таму. Не сум пребирлива брат. Све дур има пиво, мене океј ми е. Добро, само да не се температурите у некои екстреми.

9. Брак?
Уште не сум ја фатила таа болест. Слушнав дека имало лек, ама скупо било нек сибе мајката, плус чудни симптоми имала... де убајни, де нервози. Нејќу.

10. Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
Ко што ми пишуе у био, у претходниот живот сум била панда, па у тоа и би се реинкарнирала. Ама ја као баксуз, сигурно у ќелав глушец ќе се реинкарнирам.


Дополнителни прашања
1.Каде на одмор ?  


2. Со кои 5 твитерџии на пуст остров?
Епа.. @MikiMladenov….и толку. Он фаќа место за 5 души.

3.Зошто слонот се плаше од глушец?
Што сеа, сакаш да кажеш дека Мики се плаши од мене?

4.Омилена песна?
Колку зрна шеќер што има у едно кило, е дупло поише омилени песни иам. Ама пошо видеата се помалце, еве едно третосменско, сепак таму сум највеќе активна.



5.Шо те расплакува?
Играчка па плачка? Епа кај мене е СВЕ ПА ПЛАЧКА. Плачам дури и коа некој ќе ми каже дека си го поткачил со патентот.

Прашања за @Publishermkd
1. Манијакалноста си ја сметаш за позитивна или негативна карактеристика?
Позитивно бре! Увек е добро да знаеш нешто плус за некој. Симпатијата ако не ја фатиш по нормален пат, мора ди адр уеј, нели? Плус не знаеш коа ќе ти притреба врска за побрзо вадење пасош или шта ти ја знам.. затоа, разбудете го манијакот во себе!


2. Кога (по ѓаволите) спиеш и колку сон ти е доволно за да функционираш ко шо треба?
Две сме бе. Заљубената и хејтерот. Затоа 24/7 ме има на ТЛ. Шала на страна, организмов ме дупи, некад функционира најбоље со спиење од 2 саати. Рекордно седење будна ми е 48 саати, а рекордно спиење 28.

3. Заљубената KhayTeeB шо ја глеаме повремено на ТЛ ќе собере некад храброст да се обрати директно на дотичниот?
Толку често му се обраќам на дотичниот, што мајка ми планира да ме прати на психијатар.. вика дека сум зборела сама со себе. Не сфаќа жената, љубов е тоа.


4. Играш кошарка некад или си само страстен гледач?
Наравно, активно тренирам кошарка од 7 години.. у паралелен универзум. У овој универзум со баскетот баратам ко со нунчаки. Траги-комично.

5. Има ли чоек на кој би ги применила creepy твитовите шо знаеш да ги твитнеш у #третасмена?
Човек? Охоооо, има чоеци, на 3ве раце не можам да ги избројам.. Плус, сигурно е забавно на некој да му исечеш дел од телото и после да му го пуштиш у блендер, не?!

@KokiCvetanoski