Sunday, June 16, 2013

Т.П @Tea_Shaldeva

 Твитер Прашалник  @Tea_Shaldeva

1.Име (ник, кој ти го стави)?
Теа Шалдева, моите ми го ставија, многу е убо. А Мракче ме вика @gatscho зошто сум краљица мрака.

2.Опишете се (макс 140 нели)?
Царче.

3.Зошто си на твитер?
Пошто е 2013та.

4.Шо преставува вашиот аватар?
Слиќичка од мене, duh.

5.Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
Веројатно сама се донесов и не е дека нешо посебно се заебав.

6. Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
Аљо?

7. Каде сте родени?
У болницата у Чаир.

8. Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Сегде. Сегде.

9. Брак?
Свеедно.

10. Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
Компир.
  
Дополнителни прашања
1.DJ или....?
Манеќенќи.

2.Скопје е прекрасно место за живеење само му фали?
Клуб, шанси, пари, анти-мрзливост апови.

3.Правиш музика, за добар хонорар би направила ли барокна рецимо?
Поима неам како се праат барокни песни, али можда ќе напраам третодете транс.

4.Омилена пијачка?
Вотка боровница.

5.Најбоља група у моментот у РМ ?
#дкск

Прашања од @stopenaa
1.Кој ќе тепа во улична ферка Gala или Theia?
Gala и Theia се ебет, не се тепет L

2.Зашто не си веќе во врска со @Shekerovah?
Решив да ја оставам да ги проживее слободно следните неколку години додека да созрее за брачна заедница.

3.Со кој од македонската естрада спремаш соработка и дали ќе се пријавите на Евровизија?
Со Тоше. Обавезно.

4.Кој ти ја фотошопна вака кул сликата, и каде може да го контактираме?
Ја чоече. Лепотица се сторив. Контактирајте ме слободно.

5.Дали мачката на @katze122 пробала сексуално да те злоупотреби?
Не. L Али ми дава да ја галам понекад.


Го пребацуем на @MirkoPopov