Tuesday, August 20, 2013

Т.П @lookkeen

 Твитер прашалник @lookkeen



1. Име (ник, кој ти го стави)?
На волкот му е дебел вратот пошто сам си го ставил никот.

2. Опишете се (макс 140 нели)?
Од оптимизам си патам.

3. Зошто си на твитер?
Се заразив исто како сите останати (ваљда), тука можам да напишам буквално сé и утредента да се понашам како ништо да не се десило.

4. Шо преставува вашиот аватар?
Gentleman and an officer.

5. Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
Слетав со падобранот на @Padobran5 и не само што ме за*ба туку ме упропасти скроз J

6. Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитнете)?
Ова ли е таа градинка за возрасни?

 7. Каде сте родени?
Во Поликлиника Чаир.

8. Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
И за двете патувања би отпатувал во Нова Каледониа

9. Брак?
Рано ми е, прво да соберам пари за медениот месец J

Дополнителни прашања од @Mimicka87
1.Дали купи држач за дистанца?
Купив не беше за мене, за поклон ми требаше. J

2.Дали често бегаш од реалноста?
ЧД

3.Ти се случило ли до сеа да не можеш да ја објасниш?
Ми се случило, сеуште немам објаснување.

4.Колку често ти пишуваат девојќи у ДМ?
Ја немам јас таа среќа за често да ми пишуваат. J

5.Омилена книга и од каде црпиш инспирација?
Спутник Љубов – Харуки Мураками, инспирација црпам од се што ми се случува или им се случува на луѓето околу мене.

6.Ти стигаат ли разгледниците J ?
Редовно од евн и близу, таа од Малдиви ваљда сеуште патува. J