Wednesday, October 30, 2013

Твитер Прашалник @WonderBallerina

Твитер Прашалник @WonderBallerina 


1.Име (ник ово оно)?
Никот ми е WonderBallerina како комбинација од мојата омилена супер хероина и она што сакам да бидам кога ќе пораснам. Плус се римува со Марина.

2.Висина и тежина?
Задоволна од двете, иако можев барем до 170 cm да израснам.

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Според некои светло кафеава, според мене само кафеава која светка на сонце.

4.Убав? (одговори со да или не)
Убава, значи да.

5.Зошто си на твитер?
Зошто ми е убаво тука. Има убави луѓе со кои делиме слични интереси. Плус, доста се паметни и забавни.

6.Шо преставува вашиот аватар?
Wonder Woman со тетоважи.

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Разнобојна е, за карирана не сум баш сигурна. Понекогаш можеби е.

8.Вашето прво искуство?
Се сеќавам кога прв пат влегов во старата книжарница во охридската чаршија. Знам дека есен беше, а јас бев на најубавото место, со најубавиот мирис и со крцкав под. Штета што не постои повеќе.

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
На еден месец било каде, само да е топло и море да има. На меден не знам, ама ќе го викам Wonderland.

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Не сум размислувала. Си викам нема да го затворат, а и да го, ќе му ја мислам тогаш.

11.Ако реинкарнирате во зеленчук , кој би сакале да е?
Брокула

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Кафе за мене, чај за него и колачиња со цимет.

13.Шо мобилен телефон користиш?
iPhone 4S


Прашања од @elielche
1. Омилена песна.
Bohemian Rhapsody си ја потпевнувам секогаш, дури и сега.

2. Наброј пет места кои би ги посетила со љубениот по азбучен ред.
-Барселона, во книжарницата на господин Семпере
-Даблин, во најубавата библиотека на Trinity College
-Месечината
-Спело, за време на цветниот фестивал
-Токио, во есен

3. Дали има книга што те прогонувала во мислите долго време откако си ја прочитала, и која?
Сите книги ме прогонуваат. Тие што се поупорни ги препрочитувам.

4. Како суперхероина од кои три зла би го спасила човештвово?

Како прво, избирањето филм пред книга. Тактички скроз погрешно. Второ, ограниченоста во размислувањата. И трето, себичноста.