Sunday, November 24, 2013

Твитер прашалник @NickInDaHouse

Твитер прашалник @NickInDaHouse 


1.Име (ник ово оно)?
Никола-сан. Од оно Нинџа металац, љубител на цицки. Од ово, верувам дека еден ден пивото ќе го напрет светот поубо место за живење. Никот ради то шо го сметам твитер за втор дом.

2.Висина и тежина?
Нинџата немат висина и немат тежина. Тој е доволно висок и доволно тежок во зависност од ситуацијата.

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Ќељаф .. малу, малу појче.

4.Убав? (одговори со да или не)
Ако ја прашаш баба ми, најубав сум. Иначе не.

5.Зошто си на твитер?
Зато шо моите го плаќат интернетот, па можам да си дозволам луксузи.

6.Шо преставува вашиот аватар?
Ми имат речено дека така би изгледало моето Rape Face, па нека е то.

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Скоро 8 години. Немаше карирана, па зедов со вкус на тулумба.

8.Вашето прво искуство?
Хм ... веројатно болката  после ударот на докторот по газот ко сум се родил за да почнам да плачам. Пред то, не знам шо сум искусил.

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
На еден месец во Јапонија. На меден месец на Wacken Open Air Germany.

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Англиски знам, па најверојатно таксист.

11.Ако реинкарнирате во зеленчук , кој би сакале да е?
Сланина.

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
15ка со кромид од Дестан и кригла пиво. Без лепиња.

13.Шо мобилен телефон користиш?
Сони ЕкспериЈа С.

14.Кој графит би го напишал и каде?
Ауу ... неколку. На прва мисла ми идит Do I dare disturb the universe? (зато шо секој ден поминвам до него), на втора мислата на @Masniot – Секој ден се подебел и се поубав.
  

Прашања од @Viktor1302 
1.Кога те правеа операција од слепо црево дали прогледа?
За жал не. Сум имал Саша Матич Синдром.

2.Ти има пишано казна „Ромарио“ во Ресен за погрешно паркирање?
Не, зато шо сум најголем почитувач на Ромариовото дело и живот.

3.Правиш муабет со таксистите и на која тема?
Англиска граматика вежбаме.

4.Има свикано родителски вашиот учител Сплинтер?

Да бе, секој ден се слушаме на Скајп. Мада со прекнини, нешто интернетот не му беше убав денојве.