Sunday, December 15, 2013

Твитер прашалник @Ognen_K

Твитер прашалник @Ognen_K


1.Име (ник ово оно)?
Огнен (Огнен) името не го менувам!

2.Висина и тежина?
Таман и таман

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Смеѓа (така ми кажаа иначе јас одговарам со брановита)

4.Убав? (одговори со да или не)
Крвна група : Најубав (епа ти види сеа)

5.Зошто си на твитер?
Виновник е @pipovski – Пипо шо е бе то? –Нова социјална мрежа НИШТО слично на фб отвори си акаунт. (И ете ме останав на твитер да си кажувам случки од секојдневието, а и запознав прекрасни лујџе)

6.Шо преставува вашиот аватар?
Дон Дрепјер од Мед Мен (ме претставува во делот со цигарата нон-стоп в рака)

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Немам врска и карирана не ми е омилена боја.

8.Вашето прво искуство?

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
На месец па и на меден Јужна Америка

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
В кафана или дома че се збираме, че оправаме држава и че тераме сеир на секојдневниве настани.

11.Ако реинкарнирате во зеленчук , кој би сакале да е?
Артичок (смешно ми е името)

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Аце брат купи си Аутан има комарци (патриотски твит)

13.Шо мобилен телефон користиш?
Самсунг С3 мини

14.Каде сте родени?
Прилепа града


Прашања од  @ZimskiB
1. Кој е саунтракот кој најдобро би се вклопил во твојот живот.
Pulp Fiction – евтини приказни

2.Како би се опишал себе си во 100000 евра
Од каде бе 100000 евра!? Иначе многу убај епитети влегуваат во тие пари.

3.Кое прашање те мачи на сабајле кога ќе си се погледнеш в огледало
Пак ли оваа иста фаца?


4. Заокружи го твојот избор Сеирџија до крај или гастербајтер без крај
Сеирџија – скапи тука и терај сеир до крај.