Wednesday, January 8, 2014

Твитер прашалник @MalotoTrkalce

Твитер прашалник @MalotoTrkalce 


1.Име (ник ово оно)?
- Име:Мартин дромец до коска
- Ник:Oпо скратено од Ополус,Малото Тркалце пошто сум најмало тркало  у фамилија и често ги тркалам работите у погрешна насока J Почнав да се тркалам на тротинет па преминав на ролери,точак со помошни и сега сум на големи тркала,јебеш како растеш тркалото се повеќе се зголемува и врти.

2.Висина и тежина?
По некоја среќа испаднав највисок у фамилија иако сме по корен со џуџест раст,тежина последен пат имам измерено на систематски од тогаш навака варирам во зависност од годишно време.

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
На дневна светлина кафеава на ноќна црна

4.Убав? (одговори со да или не)
Чим мајка ми како мал ми викаше цело време убав тој на мајка цел на татко ваљда не ме лажела J

5.Зошто си на твитер?
На почетокот бев голем поборник да се приклучам на оваа ментално забегана установа,доста ми е што сум роден во Аеродром али испадна дека сум го одбрал вистинскиот пат.Дојден сум да го ширам аеродромското семе и да оставам потомок.

6.Шо преставува вашиот аватар?
Сликан сум со внука на моја другарка во зоолошка кај Хипо

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Слободен мачор сум,а доаѓа февруари сезона на парење е така да мачиња повелете,МАЧОРИ стоп

8.Вашето прво искуство?
Ми пукна ѕивраната на сред возење па сеа ти види...

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Еден ама меден J На еден у Рио на меден ке ја носам у Ескимо на сладолед

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Не прашувај да на је правиме аеродромската J Ако ептен дојде до срж ке настојувам да ги одржувам контактите со тие што ги имам запознаено бидејки овде запознав доста прекрасни личности.

11.Ако реинкарнирате во зеленчук, кој би сакале да е?
Туршија

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Би му рекол Меркјури:Добро бе биваше ли да ставаш кур кај што не треба ?

13.Шо мобилен телефон користиш?
Непознат модел

14.Каде сте родени?
Држава Аеродром J

15.Што би сменил на себе?
Хороскопскиот знак деке ме ебе у душа


Прашања од  @vikohyeah
1. Што би направил ако фатиш некој како ти го краде точакот (тој новиот знаеш)? А што ако е женско?
Тој што ке посегне по мај прешс има да јаде штендер у уста,а ако е женско се зависи од ситуација,ако ја претера може и една воспитна да добие.

2. Дали би работел како Жиголо? Со какви клиентки?
Вакво прашање добив од професорката по англиски у средно,ми  рече:Мартине како мислиш ти вака да продолжиш понатака ако не учиш,дали мислиш да го продаваш твоето тело како жиголо?
Второ од татко ми на пунолетсво:Сине имаш добри предизпозиции за жиголо,ако не ти оди со факултет можеш да се испробаш и таму J
Ако веке тргнам на тоа би одбрал строго Милфици.

3. Колку пати (од прилика) си “јадел” пендреци од припдници на Единица за брзо распоредување за кога си одел на натпревари до го бодриш МЗТ?
Доста пати,еднаш у Куманово,лани финалето во Гевгелија,пред некоја година на првото дерби у Борис,у градски Парк попратно у станица.Кога ке видиш доста пати сум го јадел J

4. Одиш во Спа центар. Замислен влегуваш во женската бања, “по грешка”, како од мајка роден. Каква реакција би очекувале од тебе во бањата?