Friday, September 19, 2014

Твитер прашалник @Red_Magic_Woman

Твитер прашалник @Red_Magic_Woman



1.Име (ник ово оно)?
Miѕs. Curly, очигледно е зошто J

2.Висина и тежина?
Ги гледам како константа и променлива.

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Фурам црвено (против волјата на #ЕднаЕмајка).

4.Убав? (одговори со да или не)
Да прашаше за ‘убава’ ќе ти кажев...

5.Зошто си на твитер?
Да си го губам релаксирано и непродуктивно времето ;)

6.Шо преставува вашиот аватар?
Исто шо и моето име (мене).

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Мене се ми е без врска..а и карирана ми е клише, си имам јас свои дезени.

8.Вашето прво искуство?
Ваљда првиот плач после раѓање.

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
На еден месец може Куба, а на меден хмм ќе чекам да ме изненадат.

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Епаа чорба македонче..

11.Ако реинкарнирате во зеленчук, кој би сакале да е?
Зелка.. да не можат да ми ги соблечат кошулите 300.

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
На Марко Поло би му кажала: Dude џабе шо си добар трговец и истражувач, кога во ‘Среќни коцки’ кај Вучич не те знаат.

13.Шо мобилен телефон користиш?
Една нокиа шо ми е само за ѕвонење.

14.Што би те натерало да се повлечеш од твитер?
Монотонијата шо знае да завладее.

15.Што би сменил на себе?
На себе ништо, во себе па нешто.

16.Наследуваш миљон долари, шо ќе им направиш?
Тргнувам по концерти, фестивали...

Прашања од @Maci_White91

1.Веруваш ли во виртуелни пријателства ?
Поверував..

2.На која Група/Пејач/Пејачка ти е животна желба да отидеш на Концет?
Massiv attack, Portishead, Radiohead, чекај списокот да земам.

3.Кого највеќе цениш од Твитер?
Заеби сега сериозни муабети..

4.Струмица или Љубљана?
Мразам кога треба да бирам..

5.Од горе наведеното прашање за наследување на миЉон долари , ќе ми дадеш ли пола?

Gold digger-у мој!