Monday, December 1, 2014

Твитер прашалник @MRisafov

Твитер прашалник @MRisafov 



1.Име (ник ово оно)?
Внук единец од на татко ми страната на баба ми. Така ме викаше, најубав бев и и останав.

2.Висина и тежина?
184, идеален. Тежина варира во зависност колку често одам кај баба ми.

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Плава, брзо расте, за извоз. (ДМ)

4.Убав? (одговори со да или не)
Најубав* Да.

5.Зошто си на твитер?
Оти ваа веќе не ја бива.

6.Шо преставува вашиот аватар?
Мене. Плава коса, плави очи, насмеан цело време. Плава боја all the way.

7.Идеална врска за Вас?
Не замара за фудбал, ти верува кога си со другарите, знае да ти зготви тоа што јадеш, провокативна за други, но твоја муза. (од мој твит)

8.Имаш можност за прв твит?
Чоек, шо дооФ?

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде би емигрирал?
Њујорк. Би емигрирал во Швајцарија.

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Ќе отворам психијатриска болница. Профит.

11.Верувате ли во реинкарнација?
Ако така кажале од Влада, да.

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Никола Тесла слушај Убаво шо си ја измислил воа струјава, ама сметкиве секој месец се поголеми се. И кај ја разви нуклеарнава физика, Америве ги скапаа Јапонциве, па сеа шират демократија кај стасаат.

13.Шо мобилен телефон користиш?
iКочи, iНемаБлиц, iСамоИнтернетотВреди – Move Balance

14.Што би те натерало да се повлечеш од твитер?
Да ми се исполнат сите желби.

15.Што би сменил на себе?
Јас ништо. Другите ќе се сменат за мене.

16.Наследуваш миљон долари, шо ќе им направиш?
Купувам 3 камиони да вртат низ Европа, За тато и мама карти за Париз и 2 вип влезници за Милан да ги гледа на Сан Сиро против Јувентус. За сестра ми со дечкото да патува кај сака. А јас ќе патувам околу светот.

                

Прашања од @El_Guaje___

  1. Југо или Ауди А7?
Да бидеме реални ретко кој во МК има таблички на Југо 007-BC! Југо ми е прва љубов од коли, ама со Ауди повеќе се ебе.

  1. Дали како летото 69та на Брајан Адамс и ти си имал такво...и која година било?
Секое лето сум си приказна за себе.

  1. Какво беше чувството кога се сликаше со Кајмакоски?
Исто како ти Борќе кога го гледаш Twillight.

  1. Кој ти е подобро другарче, јас или @nazziHitler?
И двајцата ве сакам. Заедно се опиваме. Гоце го плескам ПЕС, ти ми уплаќаш спортска.

  1. Која песна од Аца Лукас ти е омилена?
Кога ќе се опијам, секоја!