Thursday, January 8, 2015

Твитер прашалник @Dr_Ofboli

Твитер прашалник @Dr_Ofboli 



1.Име (ник ово оно)?
Никот ми е уствари надимакот изваден од името. Стефан – Стеки.
И маче” ме викаат.
2.Висина и тежина?
Метро и два метра висок. Тежина.. не сум се мерел после Германија, ама ослабен сум.
3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Црна.
4.Убав? (одговори со да или не)
Почнувајќи од баба ми.. мајка ми.. вујниве.. најубав сум.
5.Зошто си на твитер?
Ме заебаа дека давале пакетчиња за нова година. За дружба најмногу.
6.Шо преставува вашиот аватар?
Мене. Настинат, па со шалови капи...
7.Идеална врска за Вас?
Љубовта ја разбирам преку љубовта. – Ромео.
8.Имаш можност за прв твит?
Сигурно ќе биде поопасен од тој што сега ми е прв. (уште го памтам)
9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде би емигрирал?
На еден... низ светов со патување со све. ГЕРМАНИЈА дефинитивно.
10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Ќе го отвараме милом или силом.
11.Верувате ли во реинкарнација?
три точки
12.Екстерно Да или Не?
Екстремно е све. Поише сум за визи за иностранство.
13.Шо мобилен користиш?
Многу убав,  LG L70.
п.с. телефонов ни за ајфон 6ка не го мењам.
14.Што би те натерало да се повлечеш од твитер?
Кога ќе ми стигне POKE како на фб од некој твитер профил.
15.Брак?
Разведен, со 4 деца позади бракот.  Се шалам, млад сум уште. Да ги проживеам младиве години па после.
16.Наследуваш миљон долари, шо ќе им направиш?
1. 10000 $ му давам на @markoratatata, ветени ми се, ама кола да си купи.
2. Куќа у Германја,  голем возен парк, дел у хуманитарни цели, и со рестото некое бизнисче у Германија почињам.
п.с. Стеки бил у Германија 87 дена

Прашања од @Trajche_theTree
1. За кого би навивал во меч Германија - Македонија?
- Ме фати у тесно. За појаките.
2. По што ќе ме памтиш?
- Абе каци ти?! По све, добра меморија имам. И едно <3 еве ти ^_^
3. Опис на твоја совршена љубов и дали ја има на тл-во?
Маче, стоко, волу, свињо, ропак, краво, те сакам, и јас тебе. Се развива.
4. Зошто пишуваш со капс лок?
Од кога го купив телефонов, често у пишување ми се притиска она капсот па ме мрзи да бришам. А некогаш инуитивно ми доаѓа. СЕПАК  ‘COOL’  Е НЕЛИ J
5. Да имаш право на уште еден живот, кој би бил?
Тој што сум сега, само роден у Германија.