Wednesday, July 4, 2012

12 ти дел (марио)

12 ти дел





Зошто тинејџерите во Африка не пијат алкохол? -Па не иде на празен стомак!


Само Чак Норис се има вработено преку завод за вработување.

Od site ženi najviše sakam maženi.

Грција и Македонија се во криза. Предноста на Грците е што се свесни за суровата реалност а Македонците живеат во илузија.

Siguren si deka e mnogu žeško duri koga Kango ke napravi pundža.

Кисело млеко со деца не се срка, џоинт со конзервативни луѓе не се пуши и кока со параноични не се шмрка.

Ајде фејвни ме па да се манам

Најбољи експлнејшн ева: Зошто со лифт ќе се симнуваш? Па да не идам по скали!

"Кај и да е, ќе доаѓаат Грци и Бугари да работат сезонски во Македонија" | Мирка Велиновска, директно од паралелниот универзум

имам account на социјална мрежа, значи постојам

Не оди у таа партија..турат дрога у кампањата




мрази ме. заслужуваш

никогаш не научив да седам како девојче

А да се јавам у утринска програма, хм? Ради ремет на концепт

Блазеси ви шо кењате од сабајле уште кафе непиени.

Favorite tweet вреди повеќе од FB LIKE?

не сте свесни колку добро изгледам со изгорени нозе. бомба

Фудбал, колку тоа убаво звучи кога не коментира Панчев.

Коа бев мал и коа пцуев баба ми ми ставаше пипер в уста. Епа сеа дојди на Твитер пипер да ми ставаш!

Курве су меџу нама, руше нашу идеалну везу.

Статистиката покажува дека во светот има дупло повеќе #цицки, отколку жени

Јебеш итаљана без црвеног картона

Дури и Адел легнала нешто. Кај твитерџиите се по старо

Ме разбуди вреден тракториста, ама барем ми е свежо.Адел е трудна, фалим те боже.Езерово го чекат Заратустра,јас да зовријат кафево.Добрутро

Домаќ ли ти е карактерот

И тогаш Исус и рече на Ида: ниедно машко нема да ти се јави пак ако му дадеш првата вечер. И Ида на тоа му одговори: ЧЕЛИНЏ АКСЕПТЕД!

Права домачица ја пегла и завесата од купатило.

два збора: кој те ебе. три се ама кој те ебе




#smdaymk се поуморни, поиспотени и порасположени

У Пеколот, ол инклузив

На владата и’ се кратки нозете. #Графит #Модификација

Зимам купаќе и иду на онуј фатаморгану на асфалт да ву праву непријатно

Чеј чеј чеј, полека! Сакаш да кажеш дека твитеров има опција за да се одлогираш?

Боже , не им простувај ЗНААТ што прават!



Јебалата те тастатура без заграду. Не можу да се насмеју као човек

И, како што Панчев елоквентно сублимира: „Тоа.“

Се изнатвита денес...ова како работен ден ти се рачуна :))))



Ќе се залапет Калински и Панчев кај и да е

Мајо завршива и твое муке, од јутре па си жена на бивш фудбалер.

Поубаво ни беше зад Карпатите #графит

Тврдам дека ја поише го имам афирмирано презимево со твитеров, него ли сите мои предци заедно.

Тоа ти е или нема кофа или нема гомна #EPIC @lazejanev

Пајак. Некому му носи пари, некому колата.

Сеа у Среда ко ќе кажат од Церн дека Госпо е Маќадонец и дека цела Вселена потекнуе од Маќадонија ... Љељееее#исолунскополе

титулата „спонзоруша“ ја доживува како диплома за нејзината емоционална зрелост и интелегенција

Жал за сите парови што не си одговараат.

А jа сакам куче од оние наjмрзливите и коа ке се вратам од работа да му викам лесно ти е тебе браат

У опасност си да ме тотално запознаеш

Ne postoji ljutnja koju 200 gr gumenih malina ne može da izbriše.

Па ја да спијам недела дена поише ретвита ќе иам бе!!!




Да да, зборувај ми за тоа дека Коељо е цар и дека си начитана. Или не, дај да го гледаме твојот омилен филм Титаник. БИЧ ПЛИЗ!

Каде било вашето последно сексуално искуство? В газ! БИЧ ПЛИЗ

Знаете што е заебано? Да си распнат на крст и да те зачешаат јајцата.

Сите вие кои сега се нервирате, да идете у полна месечина