Saturday, June 8, 2013

Т.П @endorfinik

Твитер Прашалник  @endorfinik




1.Име (ник, кој ти го стави)?
- Со се презиме, ми го ставија по дедо ми. А никот, веќе не бев во пелени па сама си го ставив.

2.Опишете се (макс 140 нели)?
- Јас сум мојата коса кога на неа можеш да ги видиш сите нијанси, од изгрев до самрак. Сакам кога ме лаат кучиња.

3.Зошто си на твитер?
- За да пишувам работи за кои луѓето не ме прашуваат. Најверојатно.

4.Шо преставува вашиот аватар?
- Малите језиви близначки од The Shining , само нацртани во помека верзија. Двете во мене.

5.Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
- Се донесов сама, па се избркав сама, па пак се вратив сама. Нема заебување, кад је бал нек је маскенбал.

6.Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
- Тргни го рачето, нема да боли.

7.Каде сте родени?
- Во градот за кој еднаш е испеано:
„ Сонцето се зад облаци скрило,
да не гледа жални настани.
Тогај рипнат сиот ле ми народ
грмна песна, народ прозбори,
над урнатини палати да дига,
место  жалој, живот да гори. “
Милото ни Скопје J

8.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
-На еден месец било каде поред тиркиз море. А на меден, во житно село кај што нема ниедна сенка.

9.Брак?


Рефренот на песнава вика оди си лепотице бубамаро, деца и старци, јас не сум за мажење! Барем не у скоро време.

10.Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
- Не знам точно, ама сигурно нешто морско, или у најмала рука приморско.

Дополнителни прашања
1.Најубав Македонски споменик?
-МОБ. Тектонски монумент, а лебди.  Остриците на белата боја.

2. Некогаш и негде....?
- Е увек боље од секогаш и сегде. Ќе се сретнеме пак.

3. Омилен твитерџија?
- Немам еден. Моиве #дкск. И уште пар други.

4.Нели е малку казна од 75е за шверц у гратски?
- Апсолутно! Треба и да ја дуплираат.

5.Зошто беше на концерт на Аца Лукас?
- Затоа што не бев  Ама ветувам дека ќе отидам. Некогаш.

Прашања од @shekerovah

1.АнастАсија или АнастасИја?
- Кога ќе ги чуеш нема ни да е битно. Од грчки значи воскресение, тие го изговараат со акцент на И.

2. Како надежна архитектка, што најмногу ти се допаѓа од СК14, ама најсериозно?
- Прашањево не ти е сериозно ☺ Ако памтам добро, Македонската Филхармонија.  Ама таа уште не е изградена нали.

3.Зошто не dopaminik?
- Затоа што ова моево се буди на помали, а послатки нешта 

4. Омилен архаичен збор?
- Дамар, севда, ачлак, јад. Многу, сите!

5. Магритт или Дали? (образложи)
- Двајцата имаат сличен пристап према епохата во која творат, ама техника ги дели - Магрит е поконцизен и почист, што е исто супер, за разлика од Дали. Инаку Дали ми е мене лично опиплив и ја имаа таа топла темна страна што за се ме осваја.