Friday, October 18, 2013

Твитер Прашалник @Ce_ne

Твитер Прашалник  @Ce_ne 


1.Име (ник ово оно)?
Кумон србин ... Проаѓал некој со камион со бостан и он: - Али где су цене?
Ете ме мене

2.Висина и тежина?
Добар еве.

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
[празно]
*Ако се знае некој со Руни да го праша шо тура братот.

4.Убав? (одговори со да или не)
Да да да да, дадада, да да, дададада ...

5.Зошто си на твитер?
Дојдов ради радозналост.
После ми кажаја шо им праа на радозналите.

6.Шо преставува вашиот аватар?
Ја у овоштарникот на еден другар коај носев цвикери, после турив леќи ... Темно е.

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Во врска со горенаведеното прашање би кажал дека би сакал да останем анонимен пошто не би сакал сега да кажуем јавно дека не знам да вржуем врска и обично гледам на јутуп видео како се вржуе.  Исто и у подрум имам педесе хилјади евра у кеш, ама тоа ве молим да не се кажуе јавно.
Фала за анониминоста.


8.Вашето прво искуство?



9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
На еден месец у Сан Франциско ... ОК, може и доживотно.
Мед сам ќе земем.

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Прашај го @dickc … Ми дужи паре уште од средно.

11.Ако реинкарнирате во зеленчук , кој би сакале да е?
Патлиџан ... ОК, овошје е извини.
Брокула ... Ради афро фризурата. 

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Дали брат, дај од тоа дрогата.

13.Шо мобилен телефон користиш?
Паметен ... Да се компензира нели.


Прашања од @podzemjeto 

1.Кога би имал временска машина, во која година би отишол и зашто?
2873 ... Чисто да ѕирнем дали е #Ж добар

2.Дали и на -7 ќе возиш точак само затоа што е подобра опција од кола?
Шо греано вино?

3.Помеѓу спасување на светот или една вечер на стар грамофон од 1920та, твоја омилена плоча и вино?

Омилена плоча: Pink Floyd - The Dark Side of the Moon

Ми се пушташ бе брат?

4.Дали би прифатил да бидеш претседател на огранокот на хипстери во Македонија?
Брат, не се разбирам ја од Шпански.

5.Е си ми добар?
Е си ми Бобан?