Monday, January 21, 2013

Твитер прашалник @necovski

Твитер прашалник @necovski

Предговор : Оваа идеја ќе ја реализираме сите ние.Се надевам дека ќе Ви се допадне. Си поставуваме прашања кои ги одговараме, притоа дружејќи се и забавувајќи се...Прв одговара кој не ако @necovski (воа може и не требаше ама ајде)



1.Име (ник ово оно)? 
Necovski Бог и батина на твитер и пошироко (читај Мајспејс) 

2.Висина и тежина? 
Лакше га је скачит него заобич!!! 

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф) Костенлива иста како и бојата на очите и гаќите 

4.Убав? (одговори со да или не) 
Да 

5.Зошто си на твитер? 
За да го подобрам светот 



6.Шо преставува вашиот аватар? 
Има интересна приказна врзана за овој аватар. Имено заради честите напади на хипокризија и идентитет го менував неколку пати профилот и еднаш ми беше Спондилоза името што јас кутриот долго време мислев дека е онаа болеста со заборавање (Склероза де, склероза сеа знам). 
Инаку малку луѓе знаат и од оние што поблиску ме познаваат дека иам учествувано на квизот Најслаба карика (ако може тоа воопшто да се нарече учество) и едно од прашањата беше Спондилоза е болест на? На што нормално одговорив мозокот J 
Ова технички и не е далеку од вистината ако земеме дека ’рбетен мозок е дел од мозокот, ама да не го бандажирам многу а? J 
И сега типот од сликата е типот од Мементо ако не знае некој што е Мементо тогаш не знам зашто го чита ова... 

7.Дали сте во врска(и дали е карирана)? 
Бидејќи работам сериозна работа од типот спасување на светот и слични срања, секогаш сум во кошула одело и вратоврска, иако мојот ник најчесто го поврзуваат за терминот #форевралоун и тоа све ради #твитерQre муабетот, ама еве јавно да си кажам се’ се тоа инсинуации и погрешни заклучоци со оглед на погрешните премиси кои се земаат како параметри, односно јас сум стално во вратоврска!!! 

8.Вашето прво искуство? 
Ја брат први пола саат ебам нормално после и го стаам у пичка.. Ако мислиш на тоа... Ако мислиш на твитер, еден од најдраги моменти ми е кога Сеад ми го твитна блогот, мал чекор од голем чоек и вистински пример како треба да се чува ова нешто што го имаме со твитерот и како треба да се дава поддршка на сите и истото се трудам да го правам. Така да, ДА Сеад ме скина :-)

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден? 
Навистина многу ја сакам Аргентина, тоа дувло на светски криминалци, роден дом на Че Гевара, страста, фудбалот, плажите, а сепак некој европски шмек, ми прави да мислам дека е чистилиштето, што практично, за мене значи најблиску нешто што ќе стигнам до портите на рајот. 

Тука некаде мислам дека ќе не раздвојат шовинисти, оние што не сложуваат по звучност (пардон едначат), воени криминалци, раперите, дилерите и жените со мали цицки од една страна за накај пеколот и активистите, револуционерите, побожните, алтруистите и оние што плаќаат данок на друга страна накај рајот. 

Така да Аргентина заради сето ова... 

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму? 

Има еден виц за мал Земунац кога го учеле математика и кога му поставиле прашање колку се два и два и не знаел и као татко му му рекол: Сине ево имаш четири јабуке и неко ти узме једну колико че ти остати? И малиов Земунац на тоа одговорил: 
КО БРЕ ДА МИ УЗМЕ??? 

По ова прашање сум таков :-)

Ако сепак го снема ПорнХаб е секогаш тука да излезе во пресрет на моите потреби. 

11.Ако реинкарнирате во зеленчук ,кој би сакале да е? 
Ова е веќе философско прашање, а таквите ми се омилени. Би сакал тоа да биде артичока. Ако ме прашаш зошто, затоа што врска немам што е тоа, исто како 0 смислата на постоењето. 

12.Ако би се сретнале со историска личност,што би порачале? 
Навистина би сакал да го сретнев Диоген... Немаше да му порачам ништо, ќе си постелев до него да си седнам и ќе ја гледавме Атина како се бања во убавината на утринското сонце секој ден по цел ден... Е тоа би било прекрасно... 




213.Кој следен да го малтретираме со глупави прашања? 

Стрезовски...