Wednesday, January 23, 2013

Твитер прашалник @RumShtangla

Твитер прашалник @RumShtangla



1.Име (ник ово оно)?
Профилиот @RumShtangla настана по иницијатива на АД Европа за промоција на рум штанглите пошо крем бананите драстично повеќе им се продавале. Ми го дадоа мене да го работам. Можда малце претерав со работа. Можда.

2.Висина и тежина?
Ќе го искористам џокерот ‘прва жена во прашалникот’ и нема да одговорам. Башка сте виделе слики ај.

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Кафеава. Него убаво што ме потсети, треба да се шишам.

4.Убав? (одговори со да или не)
Што сум бе ја, самобендисана кокошка па да одговарам на вакво прашање?! Добро, да.

5.Зошто си на твитер?
Стварно нејќев. Ме замуабетија луѓево. Твитав, твитав, и еден ден се будам гледам низ прозор, што да видам – 3000 фолоуерс. Сега веќе знам зошто сум на твитер. Да се омажам.

6.Шо преставува вашиот аватар?
Или ‘богата сум и имам пари за многу прстени’ или ‘ако ме накурчиш ќе јадеш боксови’. На
@Sulimanovic му се свиѓа, и тоа е единствено битно.

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Врска би било сквернавење на ликот и делото на Рум Штангла. Се знае дека добра свилена кошула се носи раскопчана и лепршава. Лепршава бе, кој збор.

8.Вашето прво искуство?
Толку сум тапа што немам кул прича од типот мењав задачи електротехника на твитер пред вие да имате фејсбук. Всушност беше класичен gang bang – отидов на журката на @blogirame а имав 50 фолоуерс од кои 30 руски ботови. Бев толку невина, не знаев ни reply да направам.

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Кој има пари за одење на еден месец негде бе? Колку ме нервирате со вакви буржоазија муабети. Две недели на Малдиви би биле сосема доволни, до кога ќе ве учам на скромност. И зашто ова меден, да ме потсетувате дека сум немажена?! Мрш.

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Ќе се префрлам на Инстаграм. Не сум како вас патетична твитер па твитер, има и други социјални мрежи. Секако, прво ќе треба да поминат првите неколку месеци каде ќе пишуваме твитови у смс, у
Word, можда у тетратка и ќе се собираме за поетски читања. После 15 година ти буде боље.

11.Ако реинкарнирате во зеленчук , кој би сакале да е?
Зошто побогу би сакала да се реинкарнирам у зеленчук? Каков авторитет е овој Иџи, безвезе прашање а сите му го одговарате. Добро мушмула. Никој да не ме пипне пошо кој јаде мушмули бе.

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Марија Склодовска Кири. Само затоа што не знаела да готви, почнала да се занимава со наука и го започнала безвезниот тренд на едукација на жените. Не би и порачала ништо, би и однела примерок од Велики Народни Кувар.

Прашања од Гас Маската

13. Ангела е многу фина,  дефинирај го феноменот РумШтангла?
Не, Ина е
@mnogufina, јас не толку. И Ангела коментира за бели шпиц чизми, ама Рум Штангла вади папуча од ташна и ја тепа глупачата што ги облекла. Зашто зборам у трето лице? Сега морам да признаам дека психијатарот ми го препиша твитер за лекување шизофренија.

14. Колку домашни видеа имаш со снимени операции на кукли/мечиња?
Не ме вреѓај со клише муабетов. Не сакав да бидам докторка уште пред да проодам. Сакав да бидам архитект, првите играчки ми беа коцки за градење, за правење замоци со Лего бев мајстор. Е после ми купија кукли и коа видов дека е забавно да ги тераш Кен и Барби да имаат секс, сфатив дека сакам да бидам гинеколог.

15. На шо највише имаш лапано фоловери, и дали тоа влијаеше откако почна да зимаш часови за кување?
Кување? Таленти? Сакаш да кажеш дека луѓе ме следат и за други работи освен нозете?

16. Моден гуру си, блогерка пар месеци, дали после ова планираш старлета да будеш?
Малце е касно за тоа со оглед на едукацијата и годините. Тоа треба да се почне од фаза Бамби, кога прв пат се качува девојче на штикла и оди како срна по дискотеки. А ќе беше фино да се омажам за пари наместо да студирам, па сцена свадба, па мајка му плаче на татко на рамо а он и вика како смо се надали добро смо је удали.

17. Што се случи со граѓанската парница меѓу тебе и “Краш“ и зошто го затвори профилот “Домаќица“
Граѓанска парница? Ова е нешто како франжиза? Или тоа експозитура беше. Победив, и како надоместок ми пратија пакетче благо. Се изедов. И профилот, и дечкото, се.

18. Следен да го малтретираме со глупави прашања?
Човекот што ја има оправено државата во сите кафани -
@Martin_Nikolic