Saturday, August 17, 2013

Т.П @Mimicka87

 Твитер Прашалник  @Mimicka87

1. Име (ник, кој ти го стави)?
Името кумот ми го ставил, а никот сама, не само поради филмот шо го сакам J

2. Опишете се (макс 140 нели)?
Малку се 140 карактери за нарцис како мене lol (човече шо се дави ) се шалам, не замарач,  интересна сум, секогаш насмеана, ретко кога со мене е досадно и мама вика убава сум, прашајте ја ако не верувате ЧД

3. Зошто си на твитер?
На твитер сум заради информациите, секогаш сум у тек со настаните у Мк поготово, а и има многу интересни ликови кои секогаш ми го разубавуваат денот и никогаш не ми е досадно, a и да си кажам шо си мислам нели 

4. Шо преставува вашиот аватар?
Не ме препознавте ЧД на аватарот сум јас само шо мојта униформа не е волку секси... најмалку 5 пати у месецот си пијам кафе на различни дестинации и ви праќам поздрави

5. Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
Не мислам дека ме заеба воопшто, колешка од факс ме донесе
@StephenieTass далечната 2009 за да си следиме глумци, мода и по нешто за факсот ЧД,  тогаш не го разбирав твитер па ме немаше 3 години па пак се вратив и сеа сум зависна #iykwim

6. Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
Од денес и јас ќе си цврцорам, цврц цврц

 7. Каде сте родени?
Па у болница нели ЧД у мало гратче шо личи на Париз во него има 300 чуда дури и ориз, а и возот носи деца помочани...

8. Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Еден месец у Јамајка јас си знам зошто ЧД а меден низ Африка дека ја обожавам, сафари и се тоа па ако преживееме ќе живееме среќно до крајот на животот ЧД

9. Брак?
Па зашо сум на твитер хехе мала шала .... секако, еден ден коа ќе се најде некој кој ќе ме трпи и ќе ги задоволува мојте хирови ;)

10. Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?

Eве ова. ем ми е убав ем има широк распон на крилјата... си лета слободно

 Дополнителни прашања од @pechurkata

1. Како е чувството да си на работа, а никако да неможеш порано да си одиш?
Хихи си била една стјуардеса и порано излегла од работа ЧД добар ти е вицот инаку не е јако, поготово ако летот е повеќе од 9 саати а патниците не спијат и само барат нешто J

2. Нa кого најчесто му викаш Catch me if u can?
Искрено на никој, веќе сите знаат дека е тешко ЧП

3. Пет омилени твитерџии или твитерџики? И зошто?
Аууу да беа само 5... зашо ме ставаш у тесно ЧД си знаат они си ги фејвам и ретвитам редовно ...                    @sheretoto секогаш ме расположува
                                       @lea_misstres обожавам да ја читам
                                     
  @looken и неговите романтични твитови
                                    
   @m1ssy_ и нејзините клипчиња
                                      
@TomislavNaskov дека многу е емотивен ЧД
 и еден гратис од мене печурката секако
J ако ми се наљути некој ти си крива ЧД

4. Колку куфери ти се потребни за да ги спакуваш твоите чувства?
На секое враќање дома плус еден и секогаш потежок ... ете не знам :/

5. Шеик?Да, не,зошто,како,што?
Не и никогаш, шо ќе правам со толку пари а затворена дома...а и калеш Анѓа е крива ЧД главата ќе ја дадам верата не ја менувам


 6. Веруваш ли во љубов на прв лет?
Не баш ама ако ми се деси ќе ви кажам фор шур ;)