Monday, November 11, 2013

Твитер прашалник @meebesistemov


Твитер прашалник @meebesistemov 




1.Име (ник ово оно)?
Душица, многу сум сочувствителна особа, некогаш ме споредуваат со Саша Матич, се за нешто сум жалела. Туго јадна. Ник испириран од   надополнет со
Патем хистеријата не е лоша работа, мажите би требале да бидат среќни ако жената има неки вид хистерија сличен на првиот линк.

2.Висина и тежина?
Бенч 100 ка.

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Чоколадо со лешници.

4.Убав? (одговори со да или не)
Ми рече: „Убава си и со мрсна коса и без шминка.“

5.Зошто си на твитер?
Досаден ми стана животот, дојдов да ме запроси некој, плус повеќе не се продаваат дневници со катанчиња.

6.Шо преставува вашиот аватар?
Во последно време често ги менувам, на првиот премногу ми беше изразена хистеријата и почна срам да ме фаќа. Инаку ова на аватарот би требало да сум јас, згодна неопходна нешто во тој стил што знам.

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Моментално со системов сме на на ти го дај ми го. Карирана? Појма немам обично е темница.

8.Вашето прво искуство?
Беше тивко мирно, свиреше на клавир, и ја пееше „Ода на радоста“, ми дојде ред и мене да пеаам, почна да свири, почнав, прекина и ми рече „Душице благе везе немаш од пеење, не може да бидеш член во хор!“ Од тогаш ги тероризирам моите со домачо караоке. Моментално се под голем стрес дома, во позадина оди ова проследено со мојот славејски глас.

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
На месец, а може лајк форевр? Во Индија, имаат интересна култура, во меѓувремено фаќам врски преку Субарта Рој да му бидам десна рака, и Бандини би му била, само Индија. Меден, на планина со планински мед, да ми биде буквално меден.

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Граѓанска непослушност, почнувам да слушам турбофолк, no.1 фан на ЈК, ќе пишувам на латинца, ќе родам дете и го пријавувам во Енци Менци и молам за лајк, а најбитно вадам членска у вемеро. МАКЕДОНИЈА ВЕЧНА!

11.Ако реинкарнирате во зеленчук , кој би сакале да е?
А зошто да не во споменик? Онаков споменик јас застаната со една цицка надвор завиткана у чаршав ко Хеленскине богињи?


12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Би му рекла на Воинот на коњ да одмори да намали, да ми направи син, а подоцна да ја освојува Индија.

13.Шо мобилен телефон користиш?
Sony xperia J.
 
 блинг, блинг.


Прашања од @SeadVoice

1.Кој твит би сакала да беше твое дело?
Тhis is very hard. Не е еден, повеќе се. Но, би издвоила два од ист твитерџија,

 прекрасни.

2.Што пееш додека се тушираш а знаеш дека комшијата те слуша?
Најчесто мисли дека сум се лизнала и рикам, инаку Amy Winehouse.


3.Кој е твојот најнепријатен момент што ти се случил во јавност?
Да е еден добро би било, секојдневно ми се случуваат непријатни моменти зошто трапава сум и невнимателна. Но, еден засекогаш ќе го памтам. Му легнав на професорот математика на гз. Не знам како се случи, ама се случи.

4.На скалата на глупости од 1 до 10 (каде 1 е најголема, грозна глупост), каде би сместила изјава од типот „ Зрело размислуваш за твои години“ кажана од некој кој настојува да те запознае, нормално само за „кафе“?
Дефинитвно кец и може на повторување. Ама кај некоја друга.

5.Со какви бои би ја насликала твојата твитер слика и кој би бил во неа?


Црно бела дефинитивно. Според мене црно белите слики/фотографии имаат поголеми приказни, емоции, а на неа би биле јас и мојот љубен во кревет како водиме љубов.