Monday, November 25, 2013

Твитер прашалник @minomkd


Твитер прашалник  @minomkd


1.Име (ник ово оно)?
Дејан. А она "Мино" ми е нежна кратенка од презимето.

2.Висина и тежина?
Не знам...се немам мерено од основно.

3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Црна. Никогаш не користев гел, затоа не сум ќелаф.

4.Убав? (одговори со да или не)
Не али подобро би било некој што ме знае да одговори на прашањево.

5.Зошто си на твитер?
Да се искажам, да споделам разни линкови, да фејвам и да се смеам.

6.Шо преставува вашиот аватар?
Јас на Social Media Day во z. Во позадина може да се забележи еден фејмс твитерџија.

7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
Мда, неразделив сум со подочњациве.

8.Вашето прво искуство?
Паѓање со трактор во провалија.

9.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Малку ми е еден месец. Иначе во Јужна Кореја + да бидам присутен на многу концерти.

10.Ако го затворат твитер...шо понатаму?
Твитер ми должи $3,045. Ќе ги тужам ако не ми ги вратат.

11.Ако реинкарнирате во зеленчук , кој би сакале да е?
Крастајца.

12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
На галење кај Клеопатра.


13.Шо мобилен телефон користиш?
UFR QT450 J

14.Каде сте родени?
Во Прилеп. (п.с. Од мене имаш едно кило прилепски банани)


Прашања од  @NickInDaHouse
1.Кога би бил Дарт Вејдер дали би мастурбирал со force choke?
 Мастурбирањето со оваа способност би било посебно J

2.Ако морат да слушаш еден бенд до крајот на животот, кој е тој?
Дефинитивно – Meshuggah!



3. Ајварот се погоде годинава?
За жал не се погоди...оти јас ги лупев пиперките.