Sunday, March 31, 2013

Твитер прашалник @Superman237

Твитер прашалник @Superman237

1.Име (ник, кој ти го стави)? 
Superman237, сама себе ставила.  Опседнатост со ликот и делото на супермен, особено 
после овој муабет



2.Опишете се (макс 140 нели)?
 

3.Зошто си на твитер? 
На клиника за OCD немаше место  

4.Шо преставува вашиот аватар?  
Тетоважата што никогаш нема да ја ставам a многу сакам.

5.Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
@JakovFendu I @BobiZiu  ме донесоа ама  #твитержениконзервативнаструја ме задржаа на твитер. 

6.Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?  
Кај дојдов  кај си ебав мајката! Ништо не разбирам.

7.Каде сте родени?
Битола на болница во Мај дури врнело снег на денот на Милицијата во една бивша земја.

8.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?  
На еден во Токио на Меден не одам , нема потреба.  Сакам да живеам на одмор во хотел цел живот.

9.Брак?  
Аххх, тешка работа е тоа. Не можам да ветам нешто што би било до крај на живот. Многу е.

10. Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е? 
Змија

Дополнителни прашања

1.Шо боја ти е косата моментално? 
Пола / Пола  - Боја сончева светлина.

2.Потекло, детално?
Западна Македонија- Битола- Прилеп- Струга , по тој редослед! На привремена печалба во Сандалијата.

3. Кој би го испратил на пуст остров (за казна)? 
Цветанка Ласкова! Таа ја донесе првата теленовела во државава.

4.Те бират за мис, дека како ќе оде говорот?  
Ај да не се вреѓаме!

5.Добро еве не мора мис,оскар за споредна женска улога?  
Хвала ти Мајко што си ме родила, што си са оцем љубав водила.....  

6.Ќе биде ли човек од Шејтанот? 
Тој е човек и пол! Јас за остатоков од луѓево не сум сигурна!

7.Цигари,алкохол,останати пороци, по кој редослед би се откажувала? 
Исто како што не би Брак Нема редослед за откажување од ништо што ми прај Кејф! Не си ги давам пороците, мои се за мене се!

8.Каде здравје нека е за Мајот? 
Негде на ливада со топка сигурно не. Може да Варосувам евентуално, па ептен ударнички да го прославам.

9.Кој е следен , да го малтретираме? 
Е па за да видиш дали ќе го биде или не @isakshejtan

10.Чекај бее...зошто си Сонце?????  
Тако топла и сјајна тако велика и жута! 

некако од ова си дојде , а и сакам многу жолта боја.