Sunday, April 14, 2013

Твитер прашалник @AltanDete

Твитер прашалник @AltanDete


1.Име (ник, кој ти го стави)?
Алтан, пошо татко ми вика дека вредам многу...Барем така викаше пред да го заебам факултетот. Џени, скратено од Џенифер, старо македонско изворно име.

2. Опишете се (макс 140 нели)?  
Млада згодна и убава политичарка, мразам и власт и опозиција ама сум фина со сите за да ме вработат кога ќе дојде време хехе

3. Зошто си на твитер?
Пошо мрзам луѓе што секогаш имаат нешто лошо да кажат за другите, а не се погледнале себеси... Се заебаам, јас сум таква. Дојдов да ви ги наметнам моите ставови пошо кој не мисли исто како мене, не мисли воопшто

4. Шо преставува вашиот аватар?
Све што сакам да бидам ама не ми дава мајка ми, значи истетовирана црвенокоса секташка


5. Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
Леброн Џејмс. Напраив твитер за да го манијачам, па едно време твитав Семе Синапово фори, после го најдов Сулимановиќ и почнав онлајн да се борам против системот

6. Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
ЕДНА Е МАКЕДОНИЈА, ЕДЕН Е АЛЕКСАНДАР, ЕДЕН Е НИКОЛА ГРУЕВСКИ

7. Каде сте родени?
Многу клише бе, сеа треба да бидам божица на хуморот и досетките и да пишам У БОЛНИЦА?... Скопје, борн енд рејзд...Али да бирав, ќе се родев негде на море за да неам проблеми со синусиве маме им ебем, еве на пример Преспа

8. Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
На еден месец у некоја шума со човекојадци, пошо човек на човека му е плескавица во дадени услови, а и мора све да се проба у животот (освен анален секс)...На меден ми е сеедно пошо секако нема јас да го платам

9. Брак?
Не може да ми се деси, користам заштита хехе

10. Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
Богомолка. После секс да го убијам партнерот, полесно е отколку да мењам број секој пат

Дополнителни прашања
1.Зеленчук или овошје?  
Трик прашање. Водка.

2. Зоки Фаци и Јоце Панов?
И или ИЛИ ? Јоце. Викаат дека му бил голем па не се приметувало толку дека е сељак

3. Прашалников е вистинска лесна белетристика за пред спиење... Ако сте во градинка.
Мојот не, на Бекамица да.

4.У која секта си?  
Комуњарка сум бе, 100 пути сум рекла

5.Мрачатор,Хејтер или Кенкач, шо си?
Не кенкам, тоа ми е малце проблем пошо да кенкав ќе станев спонзоруша на време и којзнае кај ќе бев сеа...Вака е веќе касно. Не знам шо сум пичку мајчину ваљда штом сум на твитер хејтер сум а? НАПРЕД ВАРДАР БИТОЛА НЕМА АЕРОДРОМ

Прашања од @EllenaDSK
1.Пушиш ли?
Да, ама не уживам хехе

2.А цигари?
ЕЛЕНА ГОСПОДАРКЕ НА ХУМОРОТ J

3.Што помислуваш кога ќе видиш фраер како крева мотор на едно тркало?
Не мислам, одма ширам нозе пошо тоа е нешто како врв на сите фраерски потези

4.Смеам да ги објавам на ФБ сликите од кога бевме на свадба кај Елена Ристеска?
Мене не ми смета, ама неа може ќе и смета...И мене би ми сметало да бев така облечена хехе

5.За вечер, ќе носиш л’скави или мрежести хулахопки? Да не се резилиме ко минатиот пат во “Ванила“ и двете со перлон-Анабела кога се избацивме.
Нема да носам хулахопки во случај да пројде некој со мотор на едно тркало или евентуално раскопчана кошуља со бројаница па да немам време да се соблечам САЧУВАЈ БОЖЕ 

@molimlepo