Friday, April 26, 2013

Твитер прашалник @SreknoDete


Твитер прашалник @SreknoDete 

1.Име (ник, кој ти го стави)?
-Среќно дете, не памтам кој ми го стави ама не ме болеше :)

2. Опишете се (макс 140 нели)? 
-пола девојка пола сирена (за жал по вертикала). Среќна, неодговорна,мрзлива,креативна,шарена,бушава,со голем нос и уште поголем апетит.

3. Зошто си на твитер?
- Да црпам инспирација

4. Шо преставува вашиот аватар?
-држач за прстен

5. Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
-Марија ака Фокси Лејди (ме заеба пошо ме излажа дека даваат гага нутела)

6. Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
Никогаш не твитам на празен стомак.

7. Каде сте родени?
-Во земја Дембелија, се ми се чини по грешка

8. Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
-на еден месец во Амстердам. На меден на пат околу светот (скромна жена, ќе се усреќи тој што ќе ме земе)

9. Брак?
-Само ако маж ми ми ги донесе Little Dragon на свадба да ми пеат.

10. Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
Нешто со крила, да си полеткам малце. Еве добро може и еднорог, да не бидам скромна.

Дополнителни прашања
1.Омилено животно
Т-Rex  со рачињата. Најмил

2.ИОС или Андроид?
-R2D2

3.Зошто пилето ја прекина улицата?
-за да си касне ужинка.

4. Шо ќе понесеш на пуст остров?
-храна, материјали за цртање и музика. Уствари ќе пратам друг место мене, мене ќе ме мрзи.

5. Што најмногу те нервира на твитер ?
-Ама баш ништо не ме нервира
Прашања од Marija______
1. East или west coast?
-East.  Мада,само да е Hip Hop па ако сака и North нека е

2. Преродбеничка или комуњарка , курва или светица , предавник или патриот ?
-гладен контраш.

3. Знам дека беше видно потресена од разделбата на Скипи и Тајзи . Кај кого оди сега твојата поддршка?
Во Силви и Бенд.