Monday, April 15, 2013

Твитер прашалник @MolimLepo

Твитер прашалник @MolimLepo 

1.Име (ник, кој ти го стави)?
OнаКога поентата е очигледна. Аргументите се наведени. Сите вклучени во разговорот се согласни со кажаното и нема ни најмала потреба да се продолжи понатаму со дискусија на дадената тема.“ (по дефиниција)
Инаку, како и сè во животот, сама, јер ми се може. Молим лепо.

Додека сме на темава


2. Опишете се (макс 140 нели)?  
Ах, болно питањце. Ме потсети на моја Рамизе, Бог да ја прости, верна беше. +++
Викаше дека сум сè во едно и дека убаво глумам и пеам... ко Касандра, Бога ти.

3. Зошто си на твитер?
1. Затоа што е единствен начин да бидам во чекор со времето, без да имам плускавци на глужд, од саатот.
2. Затоа што чика Доктор каже: Ако не ти се сите на број, после 1 ретвит ти буде боље.
3. Затоа што среќата се множи кога се дели.

4. Шо преставува вашиот аватар?
Генерално, (ез ју ќен си) брзо ми здосадуваат нештата, а и навикнав да имам нов аватар секој месец. Овој месец ја гледате мајне либе Лишај Ќис, во пролиф... овај.. профил.

5. Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?


6. Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
Мамоооо! Татееееееее! Кокошката снесе јајце со две ж'чки!

7. Каде сте родени?
Родена сум во Скопје како Центарска девојчица, но по игра на случајот веќе поголем дел од животот сум Аеродромка. Се декларирам као скопски хибрид, Centodromus spp., fam. Huliganiaceae.


8. Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?


Лисабон.
Лисабон.
(Од твој блог до Божји mail. Амин. +++)

9. Брак?
Почитувам.

10. Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
Пеперутка. Тука некаде сме по сензибилитет , а и исто како мене „Лета со сопствени крила“.

Дополнителни прашања
1.Ретвит или Фејв?  
Цело е кога има сè. Фејвот без ретвит го  толкувам како ‘‘и ти си страшна’’ тапкање по рамо, a ретвитот без фејв многу често знае да направи да се чувствувам евентуално.
Е сеа, ова ‘‘или’’ значи дека морам да изберам, така? Епа ретвит, јер мила душа, ризик јак.. и да си тролан, колку можеш ќе се спасиш.

2. Омилена облека, без која не можеш?
Леле љисицаааа! Сакаше да ме зезнеш, да се излетам со ‘‘кошула’’ и да заборавам дека погоре пишав кај живеам?? ТреЊерки, и тоа обавезно да се штиклирани во пределот над лева преткомора, а ако тие ми се за перење, онда ги бирам оние со пруги латерално.

3.Омилена личност од мак-естрада?
(Ќе бидам фина и нема да ја искористам приликава за да тролам, пошто последниот пат скоро и да расплакав некого). Иако веќе одамна се на поубавата страна на Светот, уште се водат во мак-естрада. Тања Царовска и Ерзана се единствените на мојот пиедестал.

4.Кој би сакала да те игра у филм?  
Богиња Јелена Јованова. Само она го има мојот луд дијапазон на емоции.

5.Шо компјутер и телефон имаш?
Да бе, и ја така слушнав. И тоа две у едно! Главна бе, главна.
П.С. Ја користам оваа прилика да изјавам дека моите маргарин дланки не се криви за ниедна рана на екранот. Сумњам на ‘‘љубов на прв поглед со подот’’.  Има нека тајна веза. <3


Прашања од @AltanDete
1.Што мислиш за полициското насилство?
Не мислам. Се плашам.

2.Орален секс,ти или он?
Двајцата. Истовремено. Тоа е таа естетика на тела!

3.За кого гласаше(неопределеност не се прифаќа како одговор)
Само за себе. Чесно. Ќе гласав и за некој од стариве дома, ама сфатив дека ризикот не ми се исплати, пошто и така во Аеродром беше мртва трка.

4.Кој ти е омилен лик од порниќите
Е, ама ми го натопори сеа... Не би можела да одвојам министерство.

@TaskaBalabanova