Tuesday, April 9, 2013

Твитер прашалник @IceManAndov

Твитер прашалник @IceManAndov 

1.Име (ник, кој ти го стави)?
Ми го тури некој, ама одамна беше не се сеќавам

2. Опишете се (макс 140 нели)?  
На толку твитови јас уште треба да се опишувам?

3. Зошто си на твитер?
Каде сум? Зошто сум? Кој си ти?

4. Шо преставува вашиот аватар?
Еурека момент

5. Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
Шо е со прашањава по историја?

6. Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
Здраво, ја сум Славчо и јас имам проблам!

7. Каде сте родени?
У болница, најверојатно

8. Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Би ги споил двата и би спиел како мечка у зимски сон

9. Брак?
бРАК? Уште нема лек за тоа, нели?

10. Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
Некое егзотично, како на пример гугутка .. ау не .. нема везе, нека биде гугутка, ќе ја реметам @ellenadsk



Дополнителни прашања
1. Те нема у последно време шо се деси?  
Глумам дека имам обавези

2. Кој те заеба за на електро?
И тоа беше одамна, ама мислам дека ја се заебав

3.Којник или Отспротива?
Отспротива од каде?

4.Омилена група?  
Омилена група ми е таа во петок од 18 и 30 за вежби по физика

5.Одбери три твитерџии за на пуст остров,рецимо за бељот?
Ако веќе бирам, не би одбрал за бељот сигурно

Прашања од  @coccobacillius:
1. На скајп или во кревет?
Поглупо прашање можеше да поставиш? 

2. Твитер или ?

Или

3. Уште колку испити останаа? ( без варки )
Може пресметка у години?

4. колку е досаден сингл животот
Од чија гледна точка?

 следи @milan_tojsum (за 7 дена)