Wednesday, April 10, 2013

Твитер прашалник @Milan_tojsum

Твитер прашалник @Milan_tojsum 
1.Име (ник, кој ти го стави)?
Milan_tojsum бидејќи не сум некој друг,  бев @VoinBezKonj  ама ко што може да се види од нашиот плоштад, СЕКОЈ воин е на коњ, без разлика дали бил дел од пешадија, фаланга, баталјон...

2. Опишете се (макс 140 нели)?  
Максимално мрзлив електраш со големи амбиции за иднината

3. Зошто си на твитер?
Бидејќи во живо никој не ме слуша што зборувам, а многу зборувам.

4. Шо преставува вашиот аватар?


Се надевам дека е јасно...

5. Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
На твитер ме донесе @IceManAndov и самиот се заеба со таа одлука.....инаку мене ми е супер

6. Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
Здраво!!! Јас сум Милан, а вие погодете кој сум

7. Каде сте родени?
За среќа роден сум во старото и убаво Скопје, а не во денешниов хаос
8. Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Многу Македонци одат некаде на еден месец и никогаш не се враќаат(Јас би сакал да одам во Германија), а откако ќе бидам таму ќе размислам за меден месец

9. Брак?
-Не,барок ако може??

10. Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
-лаФ поради тоа што сум горд Македонец


Дополнителни прашања
1.Влажни соништа со твитерџики?  
Влажни соништа не сум имал од времето на тераса кога задремав и кога ме наврна

2. Кој Милан си?
Милан тој сум

3.Кога би лицитирале ,до колку споменици ќе заврши СК2014?
Абе види, лимес од дивергентна низа е бесконечност
значи ќе расте прогресивно бројот на споменици, во просек 10 преку ноќ


4.Песна за рингтон?  

5.Кај си за 10 години,а каде за 20?
Може за 15?? (10+20)/2=15....секако дека дома ќе бидам и се уште ќе твитам

Прашања од  @IceManAndov:
1.Какво е чувството да бидеш дел од дијаспората?
Многу карирано и убаво. Подобро да останам да живаеам каде што сум отколку во Центар со “фаците” кои немаат смисла за животот.

2. Имаш ли стратегија со која би изрекламирал твит за да добие 500 ретвита и фејва?
Моментално немам никаква стратегија, но јас сум Милан и можам да се снајдам

3. Имам еден леш за криење, кога си слободен да завршиме работа?
Во било кое време.....подготвен сум да направам се за пријателите и мртвата природа и природното ѓубрење на почвата.

4. Хипотетички ако се најде некој шо може да те трола повеќе од колку шо можеш ти него, шо би направил?
Нормално дека би му се придружил. Тој што не можеш да го победиш придружи му се.