Friday, April 5, 2013

Твитер прашалник @mila_la

Твитер прашалник @mila_la

1.Име (ник, кој ти го стави)?
Сама, така ми е уште од Мајспејс.

2.Опишете се (макс 140 нели)?
 Многу малку место, за волку голем човек.

3.Зошто си на твитер?
За да досаѓам. И за да мудрувам. И да губам време. И друго.

4.Шо преставува вашиот аватар?
Јас како правам дак фејс. Имам специјализирано.

5.Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
Еден другар, он коа се лансираше твитер беше у Мајами , ми прати покана и после некое време почнав да замарам. Не ме заеба он ич. + Он сеа нема твитер, чисто да се знае J

6.Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
Do labels still matter ?

7.Каде сте родени?
Скопје
  
8.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
 Незнам , секаде сакам да одам. Незнам по кој редослед али Аргентина , Бразил, Индија, Кина ... Абеееее

9.Брак?
Коа ќе дојде време. Зошто да не , да не стана и ова табу тема ?

10. Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
Лебед


Дополнителни прашања

1.Мис Покрвеник а? Љубица срцката а знаиш ли?
Мис Покрвеник да, а Љубица не ја знам, ама сакам да ја запознаам J

2.Адвокат на џаволот?
Чума прва класа.

3. Какво ти е пијанството?
ОК.ПОЗЗ J
  
4.Кој е најдобар Македонски твитерџија?
Незнам, ама сигурно е машко.

5.Јадиш ли многу?
Зависи од расположение.

Прашања од :@PaliKukja

1.Омилена секс поза?
Омилена боја? Не, нема да одговорам на прашањево како од споменар. J

2. Ти иде господ и ти вели: Мила, ми фалат два нови божји заповеди. Помогни ми! Кои?  
*(Госпо со голема буква баба)
- Не мигрирај, туку евакуирај.
- Не биди било што, биди тоа што си.

3. Три желби што сакаш Сашо Мијалков да ти ги оствари?

Сама ќе си ги остварам.

4. Омилен лик од цртаната серија нинџа желки и зошто?
Микеланџело (портокалов мислам е). А зошто? Па мислам ради пицата, у гладни години си бев.

5. Каде за нова година и која ти е максимата што те носи низ простор-времето?
Се надевам некаде на топло. Биди добра и ќе се префлиш во паралелен универзиум. J

следи авторот на сликата Покрвеник @Darjanr