Monday, April 22, 2013

Твитер прашалник @NikasInParis


Твитер прашалник @NikasInParis 

1.Име (ник, кој ти го стави)?
Николас секогаш им било долго на многу па сум имал многу надимаци до сега, последен и најстабилен ми е од проф. по македонски, Никас, па во песната Niggas in Paris се пронајде мојот ник.
2. Опишете се (макс 140 нели)?  
Во слободно време прокрастинатор, сексуално активен, спортист, студент, гејмер. (се шалев за сексот)
3. Зошто си на твитер?
Ми здосади фејсбук, барав нешто ново и очигледно тоа било твитер.
4. Шо преставува вашиот аватар?
Аватарот ме претставува мене во нервоза бидејќи ме шиша другар кој што е многу „вешт“ со макази, а машинката се прегреа на сред шишање па остана на некој да ме доврши.
5. Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
Па не беше баш во стилот „Ај дојди на твитер“ туку повеќе ским си такав си па поред @BokoLoco си го фатив занаетот.
6. Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
Ќе се цитирам со мојот прв твит:
„Немам појма за што да твитам, најверојатно вака се почнува“.
7. Каде сте родени?
Татко ми ми кажа дека сум се родил на темната страна од месечината ама многу сум плачел дека било ладно па ме префрлиле тука.
8. Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
Би сакал во Канада да отидам, да видам каков е животот таму, а за на меден месец во Грчка не, Србија не, Бугарија не и Албанија не! На Хавајските Острови мадам, чао!
9. Брак?
Секако, сe’ во свое време.
10. Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
King of the jungle. А со ваков мајмун поред мене @Badzanakot за десна рука и верверичка @EndiWanKenobi за шпионажа цела џунгла би ја контролирал. Патем јас нив ги за*бав да дојдат на твитер. 


 Дополнителни прашања

1.Нов си на твитер , те бендисува ли?  
Прилично добро се снајдов, а и се пронајдов. Кога отркив што се случува на твитер ми беше како да сум мало дете кое доаѓа на некое ново игралиште (тл) во кое сее подобро од претходното (фб).
2.Реал или Барселона?
Од детството омилен играч ми беше Зидан, тогаш бев за Реал а обично сум бил против Барса бидејќи сум навивал за послабиот, така да Реал. (не сум многу по фудбал)
3. Би влегол ли у политика?
Можеби не знам што ќе бидам во животот но политичар и доктор нема да бидам сигурно.
4. Зошто Македонија е 73 место по човекови права?
Па во држава каде што единствено место каде што навистина може да се има слобода на говор е твитер ќе останеме такви.
5. Омилена песна?
Ова прашање ми е исто како кога ќе ме праша некој која ти е омилена боја. Немам песни да издвојам, можам да кажам дека Екс Ју никогаш нема да престанам да слушам. Слушам и групи како Queen па до S.A.R.S. а во последно време сум по активен со ДнБ (Драм ен Бејс). Се пребацувам многу нели? 



Прашања од @BocoLoco
1. Кои се твоите очекувања од Босна?
To live long and prosper, и странецот секогаш е по секси нели? хехе
2. Какви твитови од дијаспората очекуваш да ни пишуваш?
Па можда ќе почнам и на српски да твитам, само фората е што некои ќе помислат сум се преселил во Карпош.
3. Дали планираш да и удоволиш на Дона со мажјак пудлица?
Па како што повеќе женски ми има избркано одколку донесено не и местам никој, башка сама си ги брка сите, Дева Дона бе еј!
4. Кога ќе фатиме женски и двајцата во исто време?
Маите имаат предвидено дека тоа нема никогаш да се случи, но да се надеваме дека грешат.
5. Кога ќе правиме тројка?
Никогаш, а можда ни тогаш. Битно желба имаме, и барем еден од нас сега да фати женска па идемо даље.

Следен: @Elena__Shore