Sunday, April 7, 2013

Твитер прашалник @PetarZil

Твитер прашалник @PetarZil


1.Име (ник, кој ти го стави)?
PetarZil, комбо од Име и Прекар, ипак пристојна увертира.. само ме курчи делот што не можам кириличен јузер да ставам .. а за тоа ќе плати сестрата на одговорниот девелопер

2. Опишете се (макс 140 нели)?  
Види насловна на Бурда, ете сум .. адаптиран на локални трендови, потреби и навики ..

3. Зошто си на твитер?
Најпрво да ги избегнам тие со муцките .. со деца крставици не се садат, туку ги крадат на чуден начин ! А и да кажам нешто што имам, ако немам што да кажам, бар да прочитам..

4. Шо преставува вашиот аватар?
Тоа сум јас, и тоа шринкуван .. златна фотка 4912x2760 ја унаказив ради еден аватар ..

5. Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
Трендсетерите ме домкнаа, рекоа Facebook е срање, Twitter е авантгарда .. не беа у право .. и тука смрди , чат-пат .. али грото е моќен материјал ..

6. Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
ја би Оргазам, ти уживај во Сарказам !

7. Каде сте родени?
Титов Велес ака Ќупурли ! Еден од најголемите фактори што ми тежат коските !



8. Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
еден месец на Маурициус, нек се угоде ! А за меден, глупо е да давам одговор и да се нафрлам ко доминантен у брак, али ќе и овозможам избор, Аруба или Барбадос ..

9. Брак?
Обавезно ! и ја користам оваа прилика да ветам дека ќе бидам сопруг и пол. половинката за мене ..

10. Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
Исклучиво Sugar glider ! дење спиеш, ноќе дивеееш, живееш од благо .. и слатко е мме. 

Дополнителни прашања
1. Имаш ли омилена твитерџика?  
Какво е тоа реторичко прашање .. секако дека имам: @Boychenn ми е штрумфастична, а за некои гајам и зли мисли, добро де, не се толку зли! Календарот заеба работа ..

2. Крадат ли сите твитови? 
Стварно не ми се свиѓа терминологијата крадат твитови” .. па они само позајмуваат за да постигнат слава и да станат центар пажња .. али и за тоа има посебен круг у пеколот, не се секирајте ..

3.Како би ја поздравил Дијаспората? 
Што има да ги поздравувам тука на нет.. преку лето идат тука нивни ќерки, внуки .. преку нив ќе пратам поздрав ..

4.Како користиш твитер (телефон или компјутер)?  
обете .. од мобилен фејвам и ретвитам, од компјутер твитам а и мутирам у дискретен воајер ..

5.Каде се гледаш после 10 години?
На врв на јазик ми е .. на У, на У беше .. ах, да. Усвет !

Прашања од @GoranAsRoma :

1.Колку ти се смени животот од кога наполни 1000ка? 
Tочно 361 степен .. 12 пиксели повеќе ми зафаќа четири цифрениов број на фолоуери .. а тапа е што се погоди за викенд.. кога сум во лов на инспирација ..

2.Знаеш ли точна бројка на расплакани мајки поради кршењето на срцата на нивните керки од твоја страна? 
Ниедна ! па јас одсекогаш сум одвојувал време, како за ќерките така и за мајките ! а има и случаи на расплакани ќерки, ради активностите на мајките .. али не е мое да го проформулирам прашањето ..

3.Како е да спиеш со 2 жени истовремено? 
Класичен пример за мултитаскинг ..  ах, околу чуството. па ако е е спонтано и непланирано, е права моќ, нешто ко фисија на атомско јадро, е толку многу !
П.С гледај да не си пијан, ќе се изгубиш ко Нео у Матрицата ..

4.Чаршијата зборува дека си можел да издржиш и по 3 пати на трезно,а на пијано уште повеќе.Вистина или лага? 
Rumors братко, у старт кажувам, искрено.. мислам дека сум просечен у кревет, ако сум престрог према себе, има 5 твитерџики кои можат да ме побијат, секако, ако сакаат гласно да се изјаснат.. а за на пијано не се важи, во Фифа имаат забрана за користење допинг, а не па во кежјуал секс ..

5.Омилена песна ? со една ништо не правиме ..
за увертира =

за предигра =  
а добар рап за у кола и за у дискач

следен да го чешламе : @coccobacillius