Thursday, April 18, 2013

Твитер прашалник @MarijaNaskova

Твитер прашалник @MarijaNaskova 

1.Име (ник, кој ти го стави)?
@МаријаНаскова по на баба ми името и презимето, а Грејс Митсуки по мојата сеуште не зачната ќеркичка

2. Опишете се (макс 140 нели)?  
Фатална девојка
http://www.youtube.com/watch?v=D6JQiogbkyY

3. Зошто си на твитер?
Да крадам твитови и да бидам бог на хуморот и дрскоста

4. Шо преставува вашиот аватар?
Женски самураи, јас за маскенбал такоџе и јас во иднина

5. Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
Сите ги носи штркот на свет, мене ме донесе на твитер. Зошо цензурирано заеба бе, па наши сме си, не, не ме зезна*

6. Ова ви е прв твит (ај да видиме, шо ќе твитните)?
Здраво :* твитерџии :* како :* се :* твита :* тука :*

7. Каде сте родени?
Vo USA- United States of Aerodrom  #хехе

8. Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
На еден месец не ми се иде нигде, малку ми е. На цел живот ми де оди во Истанбул, а на меден на Санторини.

9. Брак?
Онака лабаво со партнерот ? Па може бе, шо да не.

10. Ако реинкарнирате во животно, кое би сакале да е?
Во Аеродромска хиена 

Дополнителни прашања
1.Фамилијарно се твита а?  
Не, ама фамилијарно се ретвита!

2.Дечкото или твитер ултиматум?
Дечкото од паралелен универзум, ептен ми фали

3.Опиши го брат ти?
Абе у принцип да му прочиташ инфо ќе видиш дека уште матичен број си нема остаено ама ајде... абе брат ко брат, марка влијаТЕЛЕн.

4.Каде се гледаш по 10 години?
Не се глеам, моментално живеам 10 години во иднината, знаеш напредни генерации сме ние...

5.Есма или Лозано?
На кој ќе му бидам захвална за поголем пласман на Евровизија? Не знам, ја ипак гласам за Коста Бургов.

ПРАШАЊА од  @KokiCvetanoski
1.
Бијонсе или Лана дел Реј? М, м, м?
Коки бе многу си заебан. За прашањево више никогаш не идеме на кафе. Крај!

2. Три работи што би ги направила да си Арја Старк?
Сеа као треба да биде би се откажала од се? Не братот, ја сум ти Арја Старк, ама се прикривам со Грејс Митсуки, зошто во Марија Наскова има премногу сличности.

3 Би се откажала ли од 500 следачи за да добиеш GoT дуксер?
Да имам 2500, да... ама вака у 500 следачи ќе најдам некој што има ГоТ дукс ќе идеме на кафе и веќе нема да има ГоТ дукс, чиста работа.

4. Шо те натера да се одлучиш за таква Бекам фризура? Хехе не ме хејтај алавју
Лезбејското во мене. Абе многу сум убава вака џоа Винона сум, ама ти си запнал Бекам па Бекам..
 Доказ: @teavaklinska и јас

Зошто не сум од Пустец сама се одлучив за нареден да го одберам @podochnjak