Friday, February 1, 2013

Твитер прашалник @bratot1

Твитер прашалник @bratot1


1.Име (ник ово оно)?
 Име имам, да - Братот ќе речеш зашто братот? Има две тези 1.првата сите што ме знаат ме осеќаат J како брат зашто? Прашајте ги нив ама ја иам чуство дека се психопати сите така што ме доживуваат ама ќути ова меѓу мене и тебеJ
2.втората пошто сите ме викаат брат имам чуство како татко ми да се понашал у Скопје ко Тито у Југославија у секое маало имам некој што ме осеќа така!
2.Висина и тежина?
 Висина - Глава у небо нозе у кал, а бе џабе си тежок ако нема кој да те измери од глава до пети или до шести зависи, за секоја Тежина -Инжинеринг Леснина
3.Боја на коса (остај празно ако си ќелаф)
Ќелав не сум за да оставам празно место,у главата сум како Царот у Царевото ново руво... Значи глава иам коса ни за лек ама кај мене коса има колку за настинки, вирусчиња J да не е без ич
4.Убав? (одговори со да или не) 
Убав... Па шо знам мислам дека сум многу фин J... Плус сите знаеме дека убавината е минлива ама затоа глупоста и финоќата се вечни, или шо ако е убав кога е богат џабе му е...
5.Зошто си на твитер?
 Зашто на овој Нечовски своевремено му требаа фолоуери за да стане влијателен па ме тераше секоја вечер 3 – 4 месеци кај мене дома пред PS3 да се зачленам у оваа партија итн... J и откако се зачленив се скараФне J околу пратеничките места не ми даваше ни една министерска фотеља молим те ееј...ц ц ц
6.Шо преставува вашиот аватар?
 Мојот аватар е слика од мене кога бев стар, ама пошто неам моја слика не можам да ја најдам нешо у задње време стаив слика од Бред Пит Сампрас
7.Дали сте во врска (и дали е карирана)?
 Види сеа ја сум врска ако ме сфаќаш и тоа со два виндзор машки чвора и подолгото ми виси пошо другиот дел од врската  ме стега околу врат J успешно веќе 3 – 4 години.
8.Вашето прво искуство?
Ууууф опасно... Со ваков епилог, ја ја е*ам а она ми го п*ши
9.Каде би сакале да отидете на еден месец?
А каде на меден? На еден месец би отишол некаде у планина за да можам на раат да се ДЕРАМ цел месец така ми доаѓа ако ми веруваш, а на меден у задруга напредок пошо таму се произведува најубавиот мед, на тоа се однесува ова со медениов месец така? J и на сите што гласаат за мене и навиваат им подарувам ев по едно медено срце JJJ
10.Ако го затворат твитер...шо понатаму? 
Ако го затворат твитер, па шо знам исто како и до сега у затвор.
11.Ако реинкарнирате во зеленчук , кој би сакале да е?
Се плашам да кажам пошто зеленчукот што сакам да сум не е зелен, па не знам дали ќе се важи ама еве би сакал во морков пошо некако ми е најмил дека е со сина боја, расте во форма на топка и многу слатко мјаука
12.Ако би се сретнале со историска личност, што би порачале?
Па би сакал со Лазо Колишевски и да му порачам зашо тогаш четереспетана ги парти партизаните на сремски фронт уместо на солунско поле Македонија цела ќе ја праевме тогаш, вака сеа војводина е наша ама ние сме запнале Солун па Солун!
Прашања од @SKdeeyasporah
1. Кој е најбољи твитераш (маж)?
 Не знам бе брат уште не сум пробал твитер маж J ама ако пробам ќе кажам одма Жаре JJJ
2. Зашто узурпираш твитер? 
Па никој друг не ме слуша што мислам и зборам, а тука и да не те слушаат бар моеш да си кажеш – мајке ми
3. Колку склекој моеш одеднаш да напраиш?
Зависи каде на земјава или у орбита со терет на мене или без али у секој случај не се под 60 минути J
4. Кој е бољи на плејстејшн ти или Петар Нечовски?
Еј какво прашање коа му попуштав до 3-0 издржуеше а иначе да

Дополнителни прашања?
1.Ракија или Вињак?
 Може
2.Кафаната каа дом? 
За мене кафаната е увек кон-дом
3.Влијание на твитерот на бизнисот?
 Сигурно еве Мартин Николиќ и Нечовски си ги откупија сите станови у зградата кај што живеат, пази еј до толку отидоа... и сеа им се собираат еден куп сметки пошо не им се изрентани периодов становите и пак неможат да врзат крај со крај а и плус знам дека многу луѓе ги колнат, а бе љубомора еееј JJJ
4.Горното прашање е уствари кога ќима твитап кај тебе? 
Значи има се организира ама масовно за цело село уште не J, да иначе у секое време мојот број е познат на редакцијата нека ме бараат пингаат итн J... Се будам од зимскиов сон како главен организатор и ќе имаме почесто собиранки у Ракија бар + спремаме нешто интересно сеа наскоро но нека остане тајна (прочитано со гласот на Мелита)
5.Бујрум кој е следен? 
Следна нека биде @Skraci за да има баланс(јогурт)