Thursday, February 21, 2013

Твитер прашалник @Dromcheto


Твитер прашалник @Dromcheto



1.Име (се мислеше ли за никот)?
И да ти го кажам џабе коа никој не ме знае по име, сите ми го знаат надимакот Шуле, а за никот одговорна е #екипата

2.Опишете се (макс 140 нели)?
- Љуто Дромче

3.Зошто си на твитер?
- Да тепам време

4.Шо преставува вашиот аватар?
- Мојот аватар ме претставуе мене. Мало и накурчено. Не сум ја на сликата ама исто е ко мене коа сум била мала.

5.Кој ве донесе на твитер и дали ве за*ба со тоа?
- @ifaaaaaa и @WetKleenex ми кажаа дека all the cool kids are on Twitter и така и јас сакав да бидам кул! Абе види не ме заебаа они ја си бев заебана! J

6.Ова ви е прв твит( ај да видиме,шо ќе твитните)?
- Шо е ова RT?

7.Вашето прво искуство?
- Се што е прво не го бива... освен ако си прво место на ред у шалтер.

8.Каде би сакале да отидете на еден месец? А каде на меден?
- Аргентина и поише од еден месец, на меден пак негде у Јужна Америка.  

9.Дали верувате?
- Веруем, веруем како не, веруем дека ќе одам у пеколот in so many different religions!

10.Ако реинкарнирате во животно , кој би сакале да е?
- Слон, затоа шо слоновите rule. Башка ја од секогаш сум била мала, и еднаш како за промена сакам да бидам голема. Голема и љута. Мислете му ја! хахаха

Дополнителни прашања
1.Омилен параклис у Дром
- Тој накај салата коа се иде. Пред секоја утакмица палам свеќа и продужуем со Господ напред.

2.Колку се на број (параклиси)
- Ееее неам појма, ама според најнови информации шо стигнаа до мене наводно имало поише од Охрид. Нека му ја мислат охриѓанине.

3.Најбољи дел од Дром
- Мое маало, нормално, или така звано Џокер.

Прашања од @ifaaaaaa:
1.        Кога ќе ме носиш на Жаки Макарена да ми ја пее „Моје је срце виолина“ (ради тетоважата виолина на срце (читај цицка))?
-           Ќе те носам коа Македонија ќе влезе у ЕУ, а као шо #Ж збори таму сме на 2 чекора, така да спремај се!

2.        Дали  имаш гоблен од коњи дома?
-           Немам. Иам слика од коњ ако тоа се важи. Рековте со Тргачот дека ќе им извезете еден со коњи на поило ама уште го чекам...

3.        Дали стварно @Necovski ви е главен у маало или јадел љапушки у основно?
-           Главен беше коа ни  го проаѓаше главниот на “Мустафа“, љапушки не јадел, ама сигурно чат-пат го праќале по цигари, постарите. Исто и мене. Коа си копиљ ќутиш и идеш. Е, ако не идеш пиеш љапушки. После пораснаФне па ние праќавме. Тоа е тој circle of life.

4.        Каде го криеш Ел Диабло и зашто не си дојашала у град со него?
-           Не го кријам, бе пред зграда го чувам. А не сум дојашала со него у град затоа што неам кај да го паркирам, ни едно тревниче, ни е едно дрвце не оставија у Центар. Коце не ги ебел и ги исекол!

5.        Кого би поставила за градоначалник на Дром?
-           Ѕифо. Човек од народот за народот.

@FlavrSavr